تزریق فیلر خط خنده چگونه انجام می شود؟

تزریق فیلر خط خنده

زندگی پر از دلایل برای لبخند زدن است، اما عمل لبخند زدن می تواند باعث ایجاد خطوط در اطراف دهان شما شود. خطوط لبخند که به عنوان خطوط خنده نیز شناخته می شوند، خطوط عمیقی در دو طرف نیمه پایینی صورت شما هستند که از دهان بیرون می آیند.

این خطوط به دلیل اعمال مکرر ماهیچه ای که هنگام لبخند زدن ایجاد می شود ظاهر می شوند. آنها در افراد مسن و افرادی که لاغر هستند و چربی زیادی در صورت ندارند، بیشتر مشخص می شوند. اگرچه برخی از مردم آنها را نشانه ای از زندگی پر از خنده می دانند، برخی دیگر احساس می کنند خطوط لبخند آنها باعث می شود پیرتر از آنچه هستند به نظر برسند.

تزریق فیلر برای خطوط لبخند

حرکت مکرر لبخند باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک های دائمی می شود.

لبخند همچنین بافت آن ناحیه از صورت را فرسوده می‌کند و خطی ایجاد می‌کند که حتی پس از پایان لبخند باقی می‌ماند. به عنوان بخشی از روند پیری، پوست چربی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ظاهر خطوط لبخند را بدتر می کند.خوشبختانه امکان کاهش ظاهر این چین‌های ناخواسته وجود دارد.تزریق فیلر پوستی می تواند با پر کردن پوست از داخل، ظاهر خطوط لبخند را نرم کند.

علت چین و چروک در اطراف دهان:

نواحی اطراف دهان و چشم‌ها در هنگام لبخند بیشترین تحرک را دارند و باعث ایجاد چین و چروک می‌شوند. با گذشت زمان، این چین و چروک ها حتی زمانی که حالت چهره در حالت استراحت دارید، قابل توجه می شوند. خطوط لبخند می توانند زمانی برجسته تر ظاهر شوند که چربی های صورت به عنوان بخشی از روند پیری شروع به پایین آمدن کنند . اگرچه خطوط خنده بخشی طبیعی از روند پیری هستند، آسیب های ناشی از نور خورشید و انتخاب های خاص سبک زندگی می تواند باعث شود که آنها بیشتر قابل توجه به نظر برسند.

خطوط لبخند چگونه درمان می شوند؟

خطوط لبخند با تزریق پرکننده های پوستی درمان می شوند. فیلر مستقیماً به خطوط تزریق می شود.

پرکننده ها در چند نوع مختلف وجود دارند. دائمی، نیمه دائمی و غیر دائمی. تا کنون، رایج‌ترین آنها غیر دائمی است، زیرا اثرات آن موقتی است و به راحتی قابل برگشت است. فیلر دائمی را فقط می توان با جراحی برداشت.

هنگامی که فیلر زیر پوست قرار می گیرد، حجم آن را افزایش می دهد، پوست را از داخل حجیم می کند و باعث صاف شدن خطوط لبخند می شود.

نحوه انجام کار:

انجام این درمان در کلینیک تقریباً ۳۰ دقیقه طول می کشد. ابتدا، یک کرم بی حس کننده موضعی ممکن است اعمال شود یا ممکن است در هنگام تزریق به مواد پرکننده اضافه شود. سپس تزریق های کوچکی از فیلر پوستی در امتداد خطوط لبخند در دو طرف صورت قرار می گیرد.

ماندگاری تزریق فیلر خط خنده:

برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است. برخی دیگر زمانی که پرکننده پوست ساخته می شود، یکنواخت می شود . در نتیجه در طول هفته بعد از درمان ته نشین می شود، زمان می برد. اثرات این درمان با فیلر غیر دائمی معمولاً ۱۲-۶ ماه باقی می ماند.

به تدریج، بدن فیلر تزریق شده را جذب می کند. بسیاری از مشتریان برای حفظ ظاهر جوان خود، تزریقات دوره ای را برنامه ریزی می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا