راه های از بین بردن غبغب کدامند؟بدون جراحی

راه های از بین بردن غبغب

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل اضافه وزن و حتی به علت ژنتیک یا ارثی دارای غبغب باشند. از بین بردن غبغب دغدغه افراد زیادی است و تاثیر زیبایی زیادی در چهره ی شما دارد.

چاق و لاغر شدن زیاد موجب شل شدن پوست گردن می شود. افزایش سن هم در این مورد بی تاثیر نیست چراکه با افزایش سن بافت های این قسمت تحلیل می روند.

در این مقاله راه های از بین بردن غبغب را باهم بررسی می کنیم.

از بین بردن غبغب در کلینیک والا:

اگر به دنبال کلینیکی معتبر برای رهایی از غبغب هستید ما به شما کلینیک والا را پیشنهاد می دهیم. این فرصت را از دست ندهید و برای حل این مشکل خود با انواع روش های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

در ادامه روش های گوناگونی که درصد پاسخگویی بالایی دارند را با هم بررسی می کنیم.

 

برای نوبت گیری در هریک از روش های گفته شده برای نابودی غبغب روی لینک زیر کلیک کنید

 

ژل جالپرو

مزوژل جالپرو

اگر قصد انجام بوتاکس را دارید ما پیشنهاد می کنیم که از ژل هایی استفاده کنید که خاصیت درمانی دارند. مزوژل جالپرو و پروفالو جز این دسته از ژل ها هستند
اینجا کلیک کنید
فیشیال صورت در والا

فیشیال پوست

فیشیال پوست در کنار داشتن یک روتین پوستی مناسب تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد هرفرد به طور کلی به حداقل یکبار پاکسازی در طول دوماه نیاز دارد
اینجا کلیک کنید
قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدن چه نکاتی را باید توجه کنید

لیزر موهای زائد

شایعات زیادی پیرامون لیزر بدن وجود دارد که بسیاری از آنها حقیقت ندارند.ممکن است در ذهن شما نیز سوالاتی باشد که ما در این مقاله به این دسته از سوالات پاسخ داده ایم
اینجا کلیک کنید
تاثیر هایفو تراپی روی پوست

هایفوتراپی

قطعا شما هم می دانید که کلاژن نقش خیلی مهمی در زیبایی پوست دارد. هایفو یک روش غیر تهاجمی برای لیفت صورت است که مزایای زیادی دارد.
اینجا کلیک کنید

 

انواع مختلف غبغب:

غبغب انواع مختلفی دارد بعضی از افراد که چانه ی کوچکی دارند و فک آنها تناسبی با صورتشان ندارد ممکن است اینطور به نظر بیاید که غبغب دارند.

برای کسانی که مشکل بالا را دارند می توان از پروتز چانه و جراحی فک استفاده کرد. گاهی اوقات غبغب به خاطر تجمع چربی ها به وجود می آید.

برای این دسته از افراد روش های زیر وجود دارد:

ازبین بردن غبغب با مزوتراپی:

یکی از راه هایی که بیشترین ماندگاری را دارد مزوتراپی غبغب است. در این روش ماده ای به نحل مورد نظر تزریق می شود و چربی های زیر بافت پوست را به ذرات کوچکتری تقسیم می کند.

به روش کاهش چربی که در آن چربی ها به ذرات کوچکتری شکسته می شوند لیپولیز می گویند. این تزریق کاملا بدون درد است اما برای بعضی از متقاضیان از کرم های بی حس کننده استفاده می کنند.

مزایای از بین بردن غبغب با مزوتراپی:

  • این روش کاملا غیر تهاجمی است
  • مزوتراپی دارای نتایج با ماندگاری بالایی می باشد
  • این روش درمانی هیچ عارضه ی جانبی ندارد

ماندگاری روش مزوتراپی چه مدت است؟

ماندگاری این روش در صورتی که وزن شما تقریبا ثابت بماند تا آخر عمر است. به طور کلی این روش ماندگاری بسیار بالایی دارد.

مراقبت هایی که بعد از مزوتراپی غبغب احتیاج است:

  • ازبین بردن غبغب با مزوتراپی با کمی تورم و کبودی همراه است. ما پیشنهاد می کنیم تا چند روز از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • هنگام خواب کمی سر و گردنتان باید بالاتر از بدن باشد.
  • تا یک هفته پس از درمان هیچ گونه فعالیت بدنی سنگینی انجام ندهید.
  • برای درمان تورم روزانه ۸ لیوان آب مصرف کنید.

ازبین بردن غبغب با هایفو تراپی:

در این روش درمانی امواج فراصورت مستقیما به محل مورد نظر تابیده می شود و سبب تحلیل چربی ها می شود. در هایفو تراپی از ژل سونوگرافی استفاده می کنند. پس از تمیز کردن ناحیه ی مورد نظر این ژل را به ناحیه گردن می زنند و امواج فراصوت را مستقیما به ناحیه ی مورد نظر می تابانند و ناحیه مورد نظر گرم می شود و سلول های چربی از بین می روند. هر جلسه هایفو حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه طول می کشد و نتایج آن بین ۴ تا ۱۰ جلسه قابل نمایش است.

ماندگاری روش هایفو تراپی چقدر می باشد؟

یکی از راه های رایج برای از بین بردن غبغب هایفو تراپی است. هایفو تراپی یک روش جوانسازی است که عوارض پیری را به تاخیر می اندازد. اگر چه نتایج آن بعداز مدتی مشخص می شود اما در صورت مراقبت و ثابت نگه داشتن وزن خود این روش ماندگاری بالایی دارد.

چه مراقبت هایی بعد از هایفو تراپی غبغب نیاز است؟

  • پوست خود را تمیز نگه دارید و از محیط های خیلی گرم و خیلی سرد دوری کنید.
  • پوست گردن خود را ماساژ ندهید.
  • از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.
  • غذای های پرچرب را مصرف نکنید.

شایعاتی که درباره ی هایفو تراپی غبغب وجود دارد:

هایفو تراپی باعث سوختگی پوست گردن می شود:

این ادعا یقینا اشتباه است چراکه هایفو سبب گرم شدن ناحیه مورد نظر می شود و هیچ نوع قرمزی غیر عادی و سوختگی در ناحیه گردن به وجود نمی آید.

هایفو تراپی موجب فلج شدن عضلات گردن می شود:

امواج فراصوت آنقدر بی خطر هستند که برای تشخیص وضعیت جنین از آن استفاده می شود پس این ادعا نیز رد می شود.

کربوکسی تراپی غبغب چگونه عمل می کند؟

تا به اینجا روش های مزوتراپی و هایفو تراپی را باهم بررسی کردیم. در این روش گاز کربن دی اکسید را به پوست تزریق می کنند. پس از تزریق آن ناحیه احساس کمبود اکسیژن می کند و در نتیجه جریان خون به طور چشمگیری افزایش می یابد. این افزایش جریان خون سبب تحلیل سلول های چربی و تولید کلاژن بیشتر می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کربوکسی تراپی غبغب:

تعداد جلسات کربوکسی تراپی به میزان چربی گردن بستگی دارد اما به طور کلی حدود ۶ الی ۹ جلسه نیاز است که البته بین هر جلسه حدود دو هفته باید فاصله باشد.

حرف آخر:

هیچ روش گیاهی و خانگی که بتواند غبغب را از بین ببرد وجود ندارد. ما در این مقاله سه روش اساسی را معرفی کردیم و از بین آنها مزوتراپی ماندگاری بسیار بالاتری دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این روش های درمانی را به کار بگیرید تا شاهد نتایج شگفت انگیز آن باشید

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا