روش های جوانسازی دور چشم کدامند؟

روش های جوانسازی دور چشم

روش های جوانسازی دور چشم از این نظر حائز اهمیت هستند که پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است به همین دلیل به مراقبت بیشتری نیاز دارد. با بالا رفتن سن دور چشم ها خطوط ریز و درشتی ظاهر می شود علاوه بر آن گودی و سیاهی زیر چشم را به همراه دارد. روش های زیادی برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد. برای مثال برای چین و چروک دور چشم ما بوتاکس را به شما معرفی می کنیم. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید برای گودی زیر چشم چه روش هایی مفید است؟

بهترین پاسخ این است که بگوییم پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین باید از همین حالا به پوست نارک دور چشمتان رسیدگی کنید. ما در ادامه ی این مقاله روش های جوانسازی دور چشم را معرفی می کنیم.

روش های جوانسازی دور چشم:

اگر شما به دلیل گودی و سیاهی زیر چشم چهره تان خسته به نظر می آید بهترین متقاضی برای این روش های جوانسازی دور چشم هستید.

بوتاکس :

بوتاکس علاوه براینکه چین و چروک های دور چشم را از بین می برد مشکل افتادگی پلک را از برطرف می کند. در نتیجه چشم ها باز تر به نظر می رسد.

 

 

بوتاکس به منظور پیشگیری از چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از کاربرد های آن برای خطوط اطراف چشم است. ما در کلینیک والا از بهترین مواد برای این کار استفاده می کنیم.

شما می توانید به منظور مشاوره و ورزرو نوبت خود روی لینک زیر کلیک کنید و زیبایی خود را به پزشکان مجرب والا بسپارید.

 

 

لیزر:

شاید تا به حال لیزر را برای جای جوش ، آکنه و جوانسازی پوست تصور کرده اید اما یکی دیگر از کاربردهای لیزر جوانسازی دور چشم است.

یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی دور چشم لیزر RF است که می توان آن را به عنوان کم خطر ترین روش یادآوری کرد.

لیزر RF موجب کلاژن سازی بسیاز زیاد در دور چشم می شود و تولید کلاژن هم سبب سفت شدن پوست دور چشم می شود. در نتیجه از شل شدگی دور چشم جلوگیری می کند.

یکی از مهم ترین مزیت این روش جوانسازی دور چشم این است که بعد از ۲ الی ۳ جلسه تاثیرات آن به وضوح قابل مشاهده است.

آراف فرکشنال:

یکی از بهترین روش ها آراف فرکشنال است که توسط لیزر RF انجام می شود.

از مزیت آراف فرکشنال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در همه فصول قابل انجام است
  • در کمترین جلسات به نتیجه دلخواه می رسید
  • کمترین عوارض را دارد
  • باز سازی و ترمیم سلول های پوست دور چشم

توجه کنید که برای آراف فرکشنال باید به پزشک با تجربه و با مهارت بالا مراجعه کنید.

 

 

توصیه ما به شما این است که درمورد هریک از این روش ها از پزشک حتما مشاوره بگیرید. آراف یکی  از بهترین روش ها برای جوانسازی دور چشم است .

برای مشاوره و رزرو نوبت خود زیر لینک زیر کلیک کنید

 

تزریق چربی و ژل :

یکی دیگر از روش های جوانسازی دور چشم تزریق ژل و چربی است که برای کسانی که دچار گودی و سیاهی چشم هستند بسیار پاسخگو است.

در این روش می توان هم از چربی خود فرد هم از فیلر ها استفاده کرد.

اگر از چربی فرد استفاده کنید ماندگاری این روش جدود ۱۰ سال می باشد و اگر از ژل یا فیلر استفاده کنید ماندگاری آن حدود یک تا دو سال است.

ژل های تزریقی حاوی موادی به اسم هیالورونیک اسید هستند که با تزریق آن گودی زیر چشم پر می شود. اما توجه کنید که ژل هی تزریقی باید شامل بهترین مواد باشند و توسط پزشک با تخصصی تزریق شوند.

این روش به دلیل ماندگاری بالا و عوارض کوتاه مدت بسیار پرطرفدار است.

مراقبت های بعد از تزریق ژل:

  • از کمپرس یخ استفاده کنید
  • مصرف مسکن را فراموش نکنید
  • ماساژ صورت بعد از تزریق به هیج عنوان نباید صورت بگیرد
  • به ناحیه مورد نظر هیچ فشاری وارد نشود

 

 

 

تزریق ژل یا چربی به منظور اصلاح فرم بینی،رفع نقایص صورت، رفع خطوط صورت و….به کار می رود یکی از کاربرد های مهم آن رفع گودی زیر چشم است که متقاضیان بسیار زیادی دارد. 

برای مشاوره و رزرو نوبت همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

لیفت با نخ :

از این روش برای لیفت و رفع افتادگی چشم ها استفاده می شود. تغییراتی که توسط این روش جوانسازی دور چشم حاصل می شود محدود تر از روش بالا است اما به دلیل هزینه کم و نداشتن عوارض بسیار رایج است.

سخن پایانی :

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. ما به شما پیشنهاد می کنیم از همین حالا به جوانسازی دور چشم خود اهمیت بدهید تا با پا گذاشتن به سن دچار مشکلاتی از قبیل گودی، سیاهی و چین و چروک دور چشم نشوید.

همچنین در کنار روش های که گفتیم باید روتین پوستی مناسبی داشته باشید و از کرم های دور چشم استفاده کنید. استفاده از ضد آفتاب را هم فراموش نکنید.

 

 

 

 

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا