فیشیال پوست چیست+مزایای مزایای فیشیال پوست کدامند+ تاثیر فیشیال پوست

فیشیال صورت در والا

پوست صورت یکی از مهم ترین قسمت های بدن است که نیاز به رسیدگی زیادی دارد چرا که باجمع شدن سلول های مرده پوست صورت به مرور کدر می شود و دیگر شفافیت قبل خود را از دست می دهد. با روش های خانگی مانند داشتن روتین پوستی مناسب پوستتان و ماسک های خانگی می توانید سلول های مرده پوست صورت خود را از بین ببرید. فیشیال پوست یکی از راه های مراقبتی پوست است که می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. فیشیال پوست انواع مختلفی دارد که به چند مورد اشاره می کنیم :

  • پاکسازی عمقی
  • فیشیال برای جلوگیری از جوش و آکنه
  • فیشیال برای روشن تر شدن پوست
  • ضد پیری وجوانسازی پوست

لازم به ذکر است که فیشیال مناسب با نوع پوست شما انجام می شود.

منظور از فیشیال صورت چیست ؟

فیشیال شامل مراحل بخارو ،اسکراپ و لایه برادری است که توسط ماسک های به منظور جوانسازی پوستتان انجام می گیرد. فیشیال صورت به شفاف سازی و شادابی پوست کمک شایانی می کند

چند مورد از فواید فیشیال :

  • آبرسانی عمیق پوست
  • کلاژن سازی
  • پاکسازی عمقی منافذ پوست
  • کاهش چین و چروک صورت
  • رفع سیاهی دور چشم
  • رفع جوش های سرسیاه
  • زدودن هر نوع آلودگی از روی سطح پوست

 

پاکسازی عمیق منافذ 

پاکسازی در کلینیک والا :

ما در والا با استفاده از بهترین مواد با برند های عالی پوستی شفاف و درخشان را به شما هدیه می دهیم. در کلینیک والا از بهترین دستگاه ها ی روز دنیا استفاده می شود تا در کمترین زمان شاهد تغییرات شگفت انگیز در زمینه فیشیال پوست باشید. جهت رزرو نوبت خود روی لینک زیر کلیک کنید.

راهکار های جوانسازی پوست

تاثیرات مثبت فیشیال بر روی پوست :

جلوگیری از چین و چروک :

ابرسانی پوست و ماساژ صورت با کرم های ضد پیری باعث کاهش چین و چروک می شود هم چنین از روند وسیع پیری جلوگیری می کند. فیشیال صورت باعث افزایش کلاژن و حالت کشسانی در صورت شما می شود که انتخاب مناسبی برای کسانی است که این موضوع برایشان حائز اهمیت است.  از آنجا که امروز روش های خطرناک زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد این روش یکی از غیر تهاجمی ترین روش ها محسوب می شود.

پاکسازی عمیق منافذ صورت :

پاکسازی نسبت به روش های خانگی خیلی بهتر است و با سرعت بالایی روی پوست تاثیر می گذارد. لایه برداری تمامی سموم و آلودگی های پوست را از بین می برد در نتیجه زمانی که پوست به طور کامل تمیز می شود محصولات دیگر را بهتر به خود جذب می کند.

از بین بردن جوش های سرسیاه و سایر مشکلات پوستی :

به کمک فیشیال جوش های سرسیاه ، سرسفید، لکه های پوستی و جای زخم ها به مرور به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند.

کمک به جوانسازی پوست :

عملیاتی که حین فیشیال صورت انجام می شود تاثیر زیادی در شادابی پوست دارد. برای مثال مراحلی چون لایه برداری،اسکراپ و ماساژ صورت اگر به طور دائم یعنی به مدت ماهی یک بار یا به صورت دوماهی یکبار به طور مرتب انجام شود به مرور به جوان تر شدن پوست کمک می کند.

مراحلی که در فیشیال پوست طی می شود :

ابتدا باید نوع پوست شما به درستی تشخیص داده شود. در مرحله اول با استفاده از یک پاک کننده آرایشی سطح پوستتان به طور کامل تمیز می شود سپس صورت شما را بخار می دهند تا پوستتان هم پاکسازی شود هم برای انجام مراحل بعدی آماده تر شود. در مرحله بعدی به کمک اسکراپ ها و لایه بردار ها سلول های مرده پوست شما از بین می رود و بعد وارد مرحله تخلیه می شویم. بسته شدن منافذ صورت علت اصلی ایحاد جوش های سرسیاه است بنابراین تخلیه منافذ از چربی های اضافی در برطرف کردن این مشکل نقش به سزایی دارد. در نهایت از ماسک های مختلفی استفاده می شود و پوست را ماساژ می دهند و برای اتمام کار نیز از آبرسان و ضدآفتاب استفاده می کنند.

مراقبت هایی که قبل از فیشیال نیاز است :

  • اگر برای روز خاصی می خواهید فیشیال انجام دهید بهتر است که چند روز قبل اقدام کنید تا پوستتان ظاهر بهتری داشته باشد.
  • آقایانی که قصد انجام پاکسازی دارندحتما چند روز قبل تر صورت خود را شیو کنند
  • اگر پوست بسیار حساسی دارد حتما با دکتر خود مشورت کنید.
  • در صورتی که پوستتان به خاطر آفتاب دچار آفتاب سوختگی شده از روش های دیگری برای حل مشکلتان کمک بگیرید.

بعد از انجام فیشیال چه مراقبت هایی احتیاج است ؟

  • تا چند روز بعد از انجام فیشیال از کرم های ضدآفتاب با spf بالا استفاده کنید
  • به مدت دو تا سه روز بعد از پاکسازی از اسکراپ و محصولات لایه برداری استفاده نکنید
  • پوست خود را به آرامی بشویید چرا که پوست به شدت حساس می شود
  • بعد از فیشیال پوستتان را هرگز ماساژ ندهید

فیشیال پوست برای چه کسانی و در چه سنی مناسب تر است ؟

به طور کلی بهتر است پاکسازی پوست از سنی ۲۰ سالگی شروه شود اما کسانی که در رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال هستند می توانند دوماهی یکبار فیشیال پوست را انجام دهند اما برای ما بقی افراد ما پیشنهاد می کنیم پاکسازی را به صورت ماهیانه در روتین پوستی خود قرار دهند.

 

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا