لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا ۱۰۰% تضمینی

لیزر صورت

 

تنوع در تجهیزات و به کار گیری از به روز ترین تجهیزات سبب شده تا پزشکان متخصصی جذب این مجموعه شوند. در کلینیک والا از بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد استفاده می شود.

برای رزرو نوبت خود همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

دستگاه الکس کندلا یکی از جدید ترین دستگاه های در حال حاظر برای ازبین بردن موهای زائد است. به گفته ی خود مشتریان راحتی و سرعت عمل این دستگاه هم چنین اعتماد به برند دستگاه الکس کندلا سبب شده تا آن ها بدون شک از این روش استفاده کنند. اگر شما هم مشتاق به استفاده از این دستگاه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

عملکرد دستگاه لیزر الکس کندلا :

این دستگاه با ایجاد نور لیزری می تواند روی ریشه ی موها تاثیر بگذارد. به طور کلی تفاوت دستگاه های مختلف لیزر در موارد زیر است :

  • طول موج لیزر
  • اندازه لکه لیزر
  • روش خنک کردن پوست

دستگاه لیزر باید به عمق پوست نفوذ کنند تا تاثیر خود را روی فولیکول های مو بگذارند. منظور از طول موج لیزر هم همین مطلب را بیان می کند. طول موج لیزر یعنی میزان نفوذ نور لیزر به پوست چه مقدار باشد تا بتواند موها را به صورت دائم از بین ببرد.

اما نکته ی جالبی وجود دارد که خیلی شفاف تفاوت دستگاه الکس کندلا را با سایر دستگاه ها متوجه خواهید شد. آن هم این است که هر چقدر موهای شما ضخیم تر باشد انرژی کمتری نیاز است تا به موهایتان تابیده شود و هرچقدر هم که موهای شما نازک تر باشد به انرژی بیشتری احتیاج است که در کمترین زمان اتفاق بیفتد. لیزر الکس کندلا می تواند برخلاف سایر دستگاه ها در کمترین زمان انرژی بالایی را منتقل کند.

در باره ی لیزر الکس کندلا بیشتر بدانید :

لیزر الکس کندلا که شامل تاییده FDA است با تاباندن نوری با طول موج ۷۵۵ نانو متر برای تمام مراجعه کننده ها اعم از پوست روشن و تیره قابل استفاده است. نوری که شامل تنها یک نوع طول موج می شود. طول موج این دستگاه کوتاه تر است و می توان آن را روی حالت Q-SWITCH تنظیم کرد تا پرتوهای نوری پر انرژی در پالس های کوتاه تولید کند به همین دلیل توانایی بیشتری در حذف موهای زائد دارد.

کاربردهای لیزر الکس کندلا چیست ؟

شاید با خود فکر کنید که از این دستگاه فقط برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. اما اینطور نیست از جمله کارآیی های دیگر این دستگاه موارد زیر است :

  • درمان جای زخم و واریس
  • پاک کردن تتو
  • از بین بردن خال

لیزر الکس کندلا توانایی لازم را برای کمرنگ کردن تتوهایی که به رنگ سبز یا سیاه هستند را به طور قطع دارد.

مقایسه و تفاوت دستگاه لیزر الکس کندلا با سایر دستگاه ها :

امروزه دستگاه های لیزر گوناگونی به بازار آمده است و شعار همه کلینیک ها این است که ما بهترین دستگاه را در این حوزه داریم اما تنها کسانی که دوره های لیزر را گذرانده اند تفاوت دستگاه الکس کندلا را با سایر دستگاه ها متوجه خواهند شد.

تفاوت لیزر کندلا با دیود

تحقیقات برای مقایسه لیزر دیود با الکس کندلا نشان داده است که دستگاه دیود طول موج بیشتری دارد اما الکس کندلا در از بین بردن موهای زائد درصد موفقیت بیشتری داشته هم چنین عوارض ناشی از لیزر الکس کندلا بسیار کمتر از دستگاه دیود بوده است.

مقایسه لیزر الکس کندلا با IPL و SHR

از مقایسه دو دستگاه الکس کندلا و IPL نتیجه اینطور به دست آمده که در IPL نور به صورت پراکنده تابیده می شود به همین پوست کمتر نور را به خود جذب می کند در حالی که در لیزر الکس کندلا نور به صورت متمرکز و با طول موجی مشخص به سطح پوست تابیده می شود در نتیجه تاثیر بسیار خوبی می گذارد.

برای مقایسه این دستگاه با سایر دستگاه ها لازم به ذکر است که سیستم خنک کننده ی کندلا از دوطریق DCD و ACC انجام پذیر است. خنک کننده ی DCD چند میلی ثانیه قبل و بعد از تاباندن لیزر قادر به خنک کردن پوست است. این قابلیت خنک کننده در این دستگاه همان ویژگی است که آن را از سایر دستگاه ها متمایز کرده است.

از مقایسه لیزر کندلا با SHR تحقیقات اینطور به دست آمده که دستگاه کندلا طول موجی به اندازه ۷۵۵ نانومتر دارد اما SHR با طول موجی به اندازه ۶۴۰ کار می کند. از تفاوت دیگر آن ها این است که دستگاه کندلا بدون تماس مستقیم با بدن کار می کند اما در لیزر SHR برعکس این موضوع است

مزایای مهم دستگاه الکس کندلا نسبت به سایر دستگاه ها :

یکی از دلایلی که مشتریان برای لیزر به کلینیک ما مراجعه می کنند این است که لیزر الکس کندلا بیش از ۹۰ درد از موهای زائد را از بین می برد و این دستگاه سرعت عمل و دقت بالایی دارد. این دستگاه شامل یک خنک کننده ی بسیار مفید است که سوزش را حین انجام لیزر به شدت کاهش می دهد. از دیگر مزایای مهم این دستگاه این است که هیچ تماس مستقیمی با بدن نخواهد داشت و بسیار بهداشتی عمل می کند. خیلی از دستگاه های لیزر قبل از انجام کار از ژل برای روی پوست استفاده می کنند اما این دستگاه از آنجا که نیازی به این کار ندارد نزد کاربران بسیار محبوب است

  از دیگر مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همه ی افراد با هر نوع پوستی که دارند می توانند از این دستگاه استفاده کنند
  • لیزر الکس کندلا قادر است موهای نازک و روشن را هم از بین ببرد
  • در طی جلسات کوتاه تر می توان به نتیجه مطلوب رسید
  • دارای تاییدیه FDA

جدیدترین مدل دستگاه کندلا :

لیزر کندلا مکس از جدیدترین مدل های دستگاه کندلا است قادر است نور لیزر را هم با طول موج ۷۵۵ و هم ۱۰۶۴ نانومتر را تولید کند. یک دستگاه بر قدرت است برای حذف موهای زائد که لکه لیزر آن قابل تنظیم با محل مورد نظر است.

ممکن است مدل های دیگری وجود داشته باشد که چند طول موج را تولید کنند اما به جرات کندلا مکس بهترین آن ها است. از نظر ظاهری این دستگاه یک صفحه نمایشگر لمسی دارد که تنظیمات آن به راحتی انجام می شود.

مزایای لیزر کندلا مدل جنتل مکس پرو :

  • در کمترین جلسات موهای زائد از بین می روند
  • احساس درد کمتر
  • این دستگاه هر دو سیستم خنک کننده ACC,DCD را دارد و شامل یک صفحه نمایشگر لمسی است تا قابلیت های آن را به راحتی تنظیم کنید.
  • تنظیم دلخواه اندازه ی لکه ی لیزر
چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا