پلاژن تراپی چیست جدید + تاثیرات پلاژن تراپی برای جوان سازی پوست

پلاژن تراپی

داشتن پوستی زیبا دغدغه هر فردی است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی روش های گوناگون و تاثیر گذاری وجود دارد که به جوانسازی پوست شما کمک می کند. یکی از این روش ها پلاژن تراپی است. اگر بخواهیم به طور کلی از عملکرد این دستگاه بگوییم لازم به ذکر است که دستگاه پلاژن با تولید سه ماده ی کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک به پوست شما کمک می کند تا شادابی خود را دوباره به دست بیاورد.

در این مقاله با روش پلاژن تراپی و فواید آن آشنا می شوید.

پلاژن تراپی چیست؟

دستگاه پلاژن تراپی دارای سوزن های بسیار ریزی است که امواج رادیویی را از این طریق به سمت پوست منتقل می کند و موجب گرم شدن صورت می شود. این گرما و تولید کلاژن سبب سفتی پوست می شود. تاثیر گذاری این روش آنقدر زیاد است که بعد از اولین جلسه متوجه تفاوت درپوست خود می شوید.

درمان با پلاژن تراپی شامل سه مرحله است:

گرما و حرارت: توسط این دستگاه چربی های اشباع شده ی زیر پوست آزاد می شوند.

آزادسازی: چربی های انباشته شده متابولیزه می شوند . به منظور حفظ انرژی بدن این چربی ها به صورت غذا مصرف می شوند.

قابلیت ارتجاعی پوست: گرمای منتقل شده به پوست موجب تولید کلاژن بیشتر شده و به پوست قابلیت ارتجاعی می دهد.

مزایای روش پلاژن تراپی :

کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک سه ماده مهم برای داشتن پوستی جوان است. در مقالات قبل به بررسی روش هایی مثل میکرونیدلینگ و آراف فرکشنال پرداختیم و دانستیم که یکی از مزایای این روش ها تولید کلاژن است. پلاژن تراپی هم به تولید کلاژن در پوست کمک بسیار زیادی می کند هم چنین با ساخت ماده ی الاستین در پوست سبب می شود که پوست صورت شما حالت کشسانی پیدا کند.

چه کسانی  می توانند از پلاژن ترابی استفاده کنند ؟

اگر چین و چروک دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما این روش را امتحان کنید این دستگاه با آبرسانی عمیق پوست و حفظ رطوبت صورت مانع از چین و چروک می شود. هم چنین کسانی که به دلیل افزایش سن پوست صورتشان شل شده است می توانند  پلاژن تراپی را انتخاب کنند چرا که علاوه بر  از بین بردن چین و چروک باعث محکم شدن پوستتان می شود.

مواد کاربردی برای پلاژن تراپی :

  • ازبین بردن چین و چروک
  • باتولید الاستین در پوست صورت حالت کشسانی پیدا می کند
  • جوانسازی پوست
  • جای جوش و زخم را به مرور از بین می برد
  • خط هایی که براثر افزایش یا کاهش وزن ایجاد شده اند را از بین می برد
  • آبرسانی پوست
  • این روش تاثیر بسیار مثبتی در بهبود لکه های پوستی دارد

شیوه ی عملکرد دستگاه پلاژن ؟

این دستگاه حرارتی را به پوست شما منتقل می کند. از طریق این حرارت چربی هایی که زیر پوستتان وجود دارد از بین می روند. این چربی های زیر پوست دلیل اصلی بسیاری از مشکلات پوستی است. در مرحله اخر هم این دستگاه پاکسازی عمیقی روی پوست انجام می دهد که لکه های پوستی را کمتر می کند.

قبل و بعد از پلاژن تراپی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

۵ تا ۷ روز قبل از انجام پلاژن ترابی از کرم های لایه بردار استفاده نکنید.

بعد از اتمام کار نیز به علت اینکه پوست بسیار حساس و نازک تر می شود تا حد ممکن در معرض آفتاب قرار نگیرید و حتما از ضد آفتاب های با spf 50 استفاده کنید.

توجه کنید که به هیچ عنوان از کمپرس یخ برای جای زخم ها استفاده نکنید زیرا پلاژن تراپی از طریق گرما تاثیر مثبت خود را می گذارد.

حرف آخر :

اساس این دستگاه بر پایه ی سه عامل حرارت رسانی به پوست،کاهش چربی زیر پوست و کشیدگی پوست است. پس اگر به دنبال راهی هستید که به سرعت روی پوستتان تاثیر مثبت بگذارد حتما این روش را امتحان کنید و شادابی پوستتان را از ما بخواهید

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا