روش های جوانسازی پوست کدامند؟

تاثیر جوانسازی پوست

همه ی ما طبیعتا همیشه به دنبال راهی برای جوان تر شدن پوستمان هستیم.ممکن است راهی برای جلوگیری از پیری هنوز وجود نداشته باشد اما راه های زیادی برای جوانسازی و شاداب شدن پوستوجود دارند. امروزه روش های زیادی مثل بوتاکس و..وجود دارد. بسیاری از کلینیک های زیبایی خدماتی برای جوانسازی پوستمان در اختیار ما قرار داده اند که در ادامه به روش هایی برای جوانسازی پوست می پردازیم.

عوارض و بروز مشکلات در پیری:

چین و چروک مهم ترین دغدغه کسانی که پا به سن می گذارند:

با پا گذاشتن به سن در بعضی از نواحی صورت مثل پیشانی،دورچشم،کناره های بینی تا بالای لب و… چروک هایی ایجاد می شود. این خطوط از سن ۲۵ سالگی کم کم ظاهر میشوند. هر بار با خندیدن و اخم کردن عمق این خطوط به مرور بیشتر می شود.

برای جلوگیری از نمایان شدن این خطوط روش های جوانسازی از جمله جمله بوتاکس،تزریق چربی،کربوکسی تراپی و .. وجود دارد.

ازبین رفتن حالت کشسانی پوست صورت :

همه شما حتما می دانید که کلاژن سبب سفت شدن پوست صورت می شود. در سنین بالا به علت کم شده این ماده ی با ارزش پوست صورت به مرور حالت کشسانی خود را از دست می دهد. برای تولید کلاژن پوست شما می توانید روش های هایفو تراپی، میکرونید لینگ،آراف فرکشنال و..را برای جوانساری پوستتان امتحان کنید.

چه روش هایی برای جوانسازی پوست وجود دارند ؟

ما در اینجا به بررسی سه روش برای جوانسازی پوست می پردازیم. روش اول انجام انواع جراحی ها روی پوست است که ما این روش را به خاطر خطرات و عوارضی که بعد از عمل دارد توصیه نمی کنیم. در روش دوم شما می توانید از روش هایی مثل هایفو تراپی ، آراف فرکشنال ، تزریق بوتاکس و.. استفاده کنید که ما در کلینیک آن ها را ارائه می دهیم.

روش سوم هم روش های طبیعی و خانگی است که تاثرات کمتری نسبت به دو روش قبلی می گذارند.

روش های جوانسازی پوست :

جوانسازی پوست با هایفوتراپی :

یکی از روش های جدید برای لیفت و جوانسازی صورت است. در این روش امواج فراصوت به صورتتان تابیده می شود و گرمایی به لایه ی خاصی از پوست شما می رسد و سلول های پوستتان را مورد هدف قرار می گیرند. و در نتیجه پوستتان برای ترمیم این باف های از بین رفته کلاژن تولید می کنند.

هایفو تراپی بیشتر برای افراد ۳۰ سال به بالا استفاده می شود. افرادی هم که پوستشان به علت قرار گرفتن در نور خورشید افتادگی بسیار زیادی دارد به جلسات بیشتری نیاز دارند.

به طور کلی کاربردهای هایفو به صورت زیر است :

  • کاهش چشم گیر چین و چروک
  • لیفتینگ صورت
  • رفع افتادگی ناحیه غبغب

پیشگیری از چین و چروک با بوتاکس :

بوتاکس روشی است که اغلب برای پیشگیری از چین و چروک استفاده می شود. ماده ای که در بوتاکس وجود دارد نوعی سم است. زمانی که این ماده به صورت شما تزریق می شود ماهیچه های صورت شما فلج می شود و دیگر خطی روی صورتتان به وجود نمی آید.

تزریق بوتاکس در کلینیک والا

کلینیک والا یکی از مجهزترین کلینیک ها در کرمان است که از دستگاه های پیشرفته و متخصصان مجرب برخور دار است. ما در اینجا هستیم تا با بهترین مواد و بهترین روش ها زیبایی را به شما هدیه بدهیم. در کلینک والا تزریق بوتاکس زیر نظر متخصصان انجام می پذیرد

تولید کلاژن با میکرونیدلینگ  :

میکرو نیدلینگ یکی از مهم ترین روش ها برای جوان سازی پوست و ایجاد کلاژن است. این دستگاه دارای سوزن های بسیار ریزی است. زمانی که این دستگاه روی صورت شما کشیده می شود منافذ و سوراخ هایی روی پوستتان ایجاد می شود. سپس پزشک ماده ای را روی پوستتان تزریق میکند. و این ماده کلاژن ساز وارد این سوراخ های می شود و بافت سورتتان را ترمیم می کند.

کاربرد های میکرونیدلینگ:

مهم ترین کاربرد میکرونیدلینگ از بین بردن چین و چروک است. از این روش برای پر کردن منافذ صورت و از بین بردن جای زخم هم استفاده می شود.

براثر افزایش و کاهش وزن ترک های پوستی ایجاد می شود. برای نابودی این ترک های پوستی از میکرونیدلینگ استفاده می شود.

تزریق ژل :

این روش برای جوانسازی و حجیم کردن نواحی مختلف صورت مانند گونه و چانه مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه تزریق ژل در مقایسه با سایر روش های جراحی بسیار مناسب تر است. زمانیکه ژل به صورتتان تزریق می شود منافذ زیر پوست شما پر می شود و به جوانسازی پوستتان کمک می کند. میزان تزریق ژل زیر نظر متخخص است. بعد از انجام تزریق ناحیه موردنظر ماساژ داده می شود.

تزریق ژل روشی کم خطر و کم هزینه است که بعد از بوتاکس بیشترین طرفدار را دارد

بهترین زمان برای انجام اقدامات جوانسازی پوست :                            

بهترین زمان برای انجام جوانسازی پوست بستگی به خودتان دارد. هر چقدر که روتین پوستی خوبی داشته باشید و پوستتان را آبرسانی کنید دیر تر علائم پیری در صورتتان نمایان می شود. حالا شاید از خود بپرسید روتین پوستی مناسب چیست ؟

روتین پوستی خوب شامل شوینده، تونر، مرطوب کننده، کرم های آبرسان است. در کنار این محصولات می توانید از کرم هایی که خاصیت درمانی نیز دارند استفاده کنید. داشتن روتین پوستی مناسب نوع پوست شما می تواند تاثیر چشمگیری در سلامت پوستتان داشته باشد.

برخی از کسانی که به ما مراجعه می کنند، از اوایل۳۰سن سالگی دچار چین و چروک و لکه های پوستی شده اند. ما به آن ها روش های لیزری، هایفوتراپی و… که روش های کم خطری هم هستند معرفی می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا