۱۳ برس پاکسازی پوست که پوست شما را تحریک نمی کند

13 برس برای پوست

اگر برای اضافه کردن یک برس پاکسازی پوست به روتین مراقبت از پوست خود گیج شده اید. به مقاله مناسبی مراجعه کرده اید برس های پاکسازی پوست در واقع بسیار ساده هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است. که برس شستشوی مورد علاقه خود را بگیرید، آن را مرطوب کنید و با حرکات دایره ای کوچک روی صورت خود حرکت دهید. نتیجه آن؟ پوستی است که تمیزترو نرم تر شده است و آماده برای استفاده بقیه محصولات شماست.

آیا برس های پاک کننده صورت برای پوست شما مفید هستند؟

دکتر گوهارا می‌گوید: با وجود اینکه این برس ها به دلیل توانایی خود در تمیز کردن عمیق و لایه‌برداری ملایم شناخته شده‌اند. متاسفانه برس‌های پاک‌کننده صورت برای افرادی که آکنه، اگزما، روزاسه یا پوست حساس دارند بسیار خشن هستند. اگرچه این بدان معنا نیست که آنها کاملاً از جدول خارج شده اند. اگر پوست نسبتاً نرمالی دارید و دستورالعمل‌های مراقبت از پوست را دنبال می‌کنید، برس‌های پاک‌کننده صورت می‌توانند گاه به گاه به برنامه‌ی روزمره‌تان اضافه شوند .

اما قبل از امتحان کردن هر برس، همیشه ایده خوبی است که با متخصص پوست خود صحبت کنید. و یک آزمایش روی گونه و خط فک خود انجام دهید تا مطمئن شوید که برای نوع پوست و نگرانی های پوستی شما ایمن است. هر گونه سوزش، خارش، قرمزی یا سوزش بعد از آن (یا حتی روز بعد) به این معنی است. که ممکن است عاقلانه نباشد که بقیه قسمت های صورت خود را امتحان کنید.

آیا می توانم هر روز از برس پاک کننده صورت استفاده کنم؟

اگر در دنیای برس های پاکسازی پوست تازه کار هستید، بهتر است آن ها را به آرامی در روتین خود قرار دهید. (حداکثر یک یا دو بار در هفته، تا زمانی که واکنش پوست خود را احساس کنید). یک نکته را باید در نظر داشت؟ دکتر گلدنبرگ می گوید صرف نظر از دفعات استفاده، باید هر بار که از برس خود استفاده می کنید آن را بشویید – بدون استثنا. او می‌گوید: «بسیاری از اوقات، این نوع برس‌ها می‌توانند حاوی باکتری‌ها و حتی تشدید آکنه باشند. بنابراین فراموش نکنید که آن را واقعاً بشویید.

بهترین برس های پاکسازی پوست

برس پاک کننده صورت Buttah Skin Vibe

اگر ترجیح می دهید همه کار را یکباره انجام دهید و صورت خود را زیر دوش بشویید. اجازه دهید این برس را به شما معرفی کنم: برس پاک کننده صورت Buttah Skin Vibe. این برس برای استفاده در حمام طراحی شده است و به آرامی پوست شما را لایه برداری می کند. اگر از این برس به طور منظم استفاده کنید. به شما کمک می کند که سرم ها، مرطوب کننده ها و کرم های شما به طور کامل به پوست شما نفوذ کنند.

برس های پاکسازی

 

 

 

برس ماساژ پاک کننده شیسیدو

اگر نگران هستید که یک برس پاک کننده صورت برای پوست حساس شما خیلی شدید باشد، این برس از Shiseido را امتحان کنید. دندانه های روی این وسیله نرم هستند. و منافذ شما را تمیز می‌کند و در عین حال به از بین بردن جوش‌های سرسیاه بدون اینکه پوست را دچار فرسایش کند، کمک می‌کند.

 

برس پاکسازی پوست

 

 

 

پاک کننده صورت Hydro-Vibrating Fawless by Finishing Touch Flawless Cleanse

این برس سیلیکونی نه تنها یک کار عالی برای پاکسازی و لایه برداری پوست انجام می دهد. بلکه حالت ماساژ صورت نیز دارد (که برای کاهش تورم، تسکین پف و افزایش درخشش شما عالی است).

ابزار پاکسازی پوست

 

 

 

 

 

برس پاک کننده صورت Gackoko

این برس دارای برچسب قیمت فوق العاده مناسب است. و دارای پنج سر برس قابل تعویض است که همه چیز را از تمیز کردن عمیق تا لایه برداری ملایم انجام می دهد.

 

برس پاک کننده صورت

 

 

 

 

برس پاکسازی پوست ضد میکروبی Spa Sciences Nova

تمیز کردن موثری را ارائه می دهد و ۱۰۰ درصد ضد آب است (می توانید از آن برای شستشوی صورت خود در حمام استفاده کنید). و از آنجایی که ابعاد کوچکتری دارد  و قابل شارژ است، گزینه خوبی برای استفاده در سفر است.

برس پاک کننده صورت

 

برس صورت سیلیکونی Conair True Glow

این برس سیلیکونی جمع و جور برای پاکسازی عمیق و در عین حال ملایم در مناطقی که دسترسی به آن سخت تر است. (روی بینی و اطراف آن) عالی است. حتی بهتر از آن، دو سرعت دارد (من پیشنهاد می‌کنم آهسته شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید). که باعث می‌شود پوست شما به طرز محسوسی نرم‌تر و صاف‌تر شود.

برس پاک کننده صورت

 

 

 

 

 

 

برس پاک کننده صورت Vanity Planet Raedia

این برس پاک‌کننده صورت نه تنها در یک کیف فوق‌العاده زیبا عرضه می‌شود، بلکه دارای سه سر برس مختلف است. که به شما کمک می‌کند تا روتین پاک‌سازی خود را سفارشی کنید. یک پاک کننده روزانه وجود دارد که سلول های مرده پوست را از بین می برد. یک لایه بردار هفتگی برای تمیزی عمیق تر، و یک برس سیلیکونی که برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است.

برس پاکسازی صورت

 

 

 

 

 

دستگاه پاکسازی پوست یون سونیک سه بعدی ReFa Clear

این برس دارای سه حالت (نرم، تمیز و عمیق) است که به این معنی است که شما واقعاً می توانید روال خود را سفارشی کنید. دندادنه های تعبیه شده روی آن به اندازه کافی نرم هستند که نگران خشک شدن پوست خود نباشید.

فیس براش سونی

 

 

 

 

برس پاک کننده صورت Naturopathica

جالب ترین چیز در مورد این برس پاک کننده صورت این است. که با موهای نایلونی بسیار نرم ساخته شده است که روی پوست شما فوق العاده ملایم است. به آرامی آن را روی پوست مرطوب خود با پاک کننده معمولی خود ماساژ دهید. تا آرایش و کثیفی را بدون تحریک یا خشک کردن صورت از بین ببرد.

 

 

 

 

 

PMD Clean

این سر برس هر بار که از آن استفاده می کنید، یک مینی فیشال را ارائه می دهد. سیلیکون ضد باکتری که از آن ساخته شده است. (که مقاوم در برابر بو، ضد حساسیت و ضد آب است) ۷۰۰۰ لرزش در دقیقه ایجاد می کند تا عمیقاً پوست شما را تمیز کند. همچنین می توانید از آن برای استفاده از سرم یا مرطوب کننده مورد علاقه خود بر روی پوست خود برای جذب عمیق تر استفاده کنید. 

 

 

 

 

برس پاک کننده زیبایی آنیسا

اگر می خواهید کنترل کاملی بر برس پاکسازی پوست خود داشته باشید، این برس دستی را بردارید. فقط پاک کننده خود را روی حلقه سیلیکونی در مرکز اضافه کنید و با فشار ملایم و حرکت دایره ای آن را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید. ترکیبی از موهای سیلیکونی و فیبر به آرامی بدون تحریک پوست شما را تمیز می کند.

دستگاه پاک کننده صورت Olay Regenerist

این برس پاک‌کننده صورت سبک و مقاوم در برابر آب یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در این لیست است، اما هنوز هم به طرز شگفت‌آوری کار می‌کند. دارای سر برس چرخشی با سرعت دوگانه است که آرایش را پاک می کند و پوست شما را تمیز می کند و همچنین سلول های مرده پوستی را که ممکن است به طور بالقوه منافذ شما را مسدود کند، از بین می برد.

دستگاه پاک کردن صورت

Foreo Luna 2 Mini

این برس سیلیکونی کوچک و در عین حال قدرتمند نه تنها در کوچکترین فضاها (مانند جیب کوچک داخل کیف لوازم آرایشی شما) جای می گیرد، بلکه فقط باید هر پنج ماه یک بار شارژ شود. این برس ادعا می‌کنند ۹۹.۵ درصد کثیفی‌ها و چربی‌ها را پاک می‌کند، زیرا پوست شما را بدون تحریک لایه‌برداری می‌کند.

دستگاه پاکسازی صورت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا