اقدامات لازم برای امادگی قبل از انجام میکرونیدلینگ

انجام میکرونیدلینگ

 انجام میکرونیدلینگ روشی است که از ۵۰ سال پیش رایج بوده است. درواقع مصریان باستان از این روش برای جوانسازی پوست خود استفاده می کردند و امروزه نیز با پیشرفت بسیار زیادی این روش مورد استفاده قرار می گیرد..

اقدامات قبل از میکرونیدلینگ:

با پزشک در مورد کارهایی که باید قبل از انجام فرایند صورت بگیر گفت و گو کنید تا بهترین نتیجه ممکن را داشته باشید. ممکن است لازم باشد مصرف برخی داروها مانند ایبوپروفن و داروهای درمان آکنه را قبل از انجام فرایند متوقف کنید.همچنین ممکن است پزشک شما توصیه کند که استفاده از رتینوئیدهای موضعی را قبل از میکرونیدلینگ متوقف کنید. انجام این کار ممکن است خطر برخی عوارض جانبی را کاهش دهد.

اقدامات مراقبتی بعد از انجام میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ مانند جراحی پلاستیک ، تهاجمی نیست، بنابراین زمان بهبودی خیلی کم است.اگر لازم به استراحت باشد، اکثر افراد به زمان استراحت بسیار کمی نیاز دارند.ممکن است در چند روز اول پس از عمل متوجه سوزش و قرمزی پوست شوید. این روند پاسخ طبیعی به “آسیب های” کوچکی است که توسط سوزن ها در پوست شما ایجاد شده است. اگر راحت هستید، می توانید پس از عمل به محل کار یا مدرسه برگردید. برخی افراد در چند روز اول برای از بین رفتن قرمزی، آرایش می کنند.پوست شما نیز نسبت به آفتاب حساس تر خواهد بود، بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است.فرایند درمان با میکرونیدلینگ نسبتا سریع اتفاق می افتد و شما میتواند در عرض چند هفته نتیجه حاصل از آن را ببینید.

میکرونیدلینگ در مقابل رولرهای خانگی:

میکرونیدلینگ یک روش حرفه ای است که فقط در مطب پزشک دارای بورد تخصصی، انجام می شود. برخی افراد برای صرفه جویی در هزینه، غلتک های خانگی را انتخاب می کنند. برخلاف میکرونیدلینگ حرفه ای، رولرهای خانگی به سختی پوست را سوراخ نمی کنند. در حالی که ممکن است این گزینه کمتر دردناک به نظر برسد، مشکل این است که به نتایج یکسانی منجر نمیشود. سوراخ‌های ایجاد شده در حین میکرونیدلینگ حرفه‌ای برای القای جوان‌سازی پوست طراحی شده‌اند.طبق گفته آکادمی پوست آمریکا، با دستگاه غلتکی، در بهترین حالت ممکن است به پوست روشن تری برسید.اگر به نتایج چشمگیرتر و طولانی مدت علاقه دارید، میکرونیدلینگ گزینه بهتری نسبت به دستگاه غلتکی است که در فروشگاه خریداری می شود. اگر می‌خواهید نتایج کم تهاجمی (و موقتی‌تر) داشته باشید، همچنان می‌توانید رولر های خانگی را انتخاب کنید.

برای مطالعه مقالات دیگر ما اینجا کلیک کنید.

ماندگاری میکرونیدلینگ چه مدت می باشد؟

ماندگاری این روش به مراقبت های بعد از آن بستگی دارد و درصورتی که اینکار را در مراکز معتبر انجام دهید ماندگاری این روش طولانی مدت است.

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا