چه کسانی کاندیدهای مناسبی برای هایفو تراپی نیستند

هایفو تراپی

 

ما در کلینیک والا  خدمات زیبایی با برترین تکنولوژی های روز دنیا را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم. در این مقاله در مورد تاثیر هیر فیلر در پرپشت شدن موها صحبت کرده ایم

برای رزرو نوبت خود جهت انجام فیلر مو روی لینک زیر کلیک کنید 

 

 

همانطور که قبلا در مقاله ای خواندیم هایفو تراپی روشی است که با فرستادن امواج به سمت پوست موجب سفت شدن پوست صورت و گردن می شود. همچنین از این روش برای درمان چین و چروک صورت استفاده می کنند. اما بعضی از افراد کاندید های مناسبی برای این روش درمانی نیستند که در ادامه ی این مقاله به این دسته از افراد اشاره می کنیم.

اما قبل از هرچیز اگر مقاله ی هایفو تراپی را مطالعه نکرده اید بهتر است به طور کلی با مزایای هایفو آشنا شوید:

  • از بین بردن چین و چروک صورت
  • لیفت صورت و گونه ها
  • حالت ارتجاعی پوست
  • بهبود منافذ باز صورت
  • درمان و بهبود گودی و سیاهی دور چشم
  • سفت شدن پوست صورت

چه کسانی نمی توانند هایفو تراپی انجام دهند:

کسانی که ایمپلنت دندان انجام داده اند:

وجود استنت های فلزی درد زیادی حین انجام هایفو به فرد وارد می کند. اما در بعضی از افراد اگر یک پد بین این استنت ها قرار دهیم می توان این روش را عملی کرد.

کسانی که شیمی درمانی انجام داده اند:

امواجی که هایفو به بدن وارد می کند برای این دسته از افراد می تواند خطر ناک باشد پس بهتر است که حتما با پزشک خود مشورت کنید.

افرادی که پوست خشکی دارند:

کسانی که نوع پوستشان خشک است بهتر است چند روز قبل از درمان از کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنند.

افرادی که مبتلا به دیابت هستند:

دیابت به طور کلی به رگ های کوچک پوستی آسیب وارد می کند بنابراین هایفو می تواند به بهبود آن ها کمک کند اما در صورتی که رگ ها خود دچار آسیب نشده باشند. در غیر این صورت این روش می تواند موجب کبودی پوست شود.

بوتاکس:

بوتاکس عضلات صورت را فلج می کند و هایفو تراپی موجب تحریک عضلات و پر شدن صورت می شود. به همین در صورتی که چند ماه از تزریق بوتاکس شما گذشته باشد می توانید از روش هایفو استفاده کنید.

کسانی که داروهای رقیق کننده ی خون مصرف می کنند:

افرادی که بدن ها خون لخته می کند یا مشکلات قلبی دارند ناچارند که از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنند. این داروها به گونه ای عمل می کنند که اگر کار خطر ناکی روی بدن انجام دهند سبب خونریزی می شود. بنابراین به این افراد هایفو تراپی توصیه نمی شود.

به طور کلی اگر به بیماری های گفته شده ی زیر مبتلا هستید نمی توانید از هایفو تراپی استفاده کنید:

  • بیماری کلیوی
  • کسانی که به صرع یا تشنج مبتلا هستند
  • ایدز
  • بیمارانی که شیمی درمانی می کنند
  • کسانی که مبتلا به اختلال خون هستند
  • افراد دیابتی که تحت درمان منظم قرار نگرفته اند
  • مشکلات کبدی
چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا