پلاسما جت بینی چگونه انجام می شود+پاسخ به سوالات شما

پلاسما جت بینی

به دلیل هزینه ی بالای عمل جراحی بینی بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند که با کمترین هزینه بینی خود را کوچک کنند. پلاسما جت بینی یکی از جدید ترین روش هایی است که امروزه به این منظور انجام می شود. در این مقاله تمامی ابهاماتی که برای این روش وجود دارد را باهم بررسی می کنیم.

پلاسما جت بینی:

این کار از طریق دستگاهی به همین اسم انجام می شود. بعد از اتمام کار در ناحیه بینی دچار گرما می شوید و دانه دانه های قهوه ای رنگی روی پوست به وجود می آید. این دانه ها بین ۴ تا ۱۰ روز طول می کشد تا به طور کامل از بین بروند. محل مورد نظر را به هیچ عنوان دست نزنید تاجای آن به طور کامل از بین برود.

روش انجام پلاسمای بینی:

قبل از انجام باید حتما به پزشک مراجعه کنید تا نوع بینی شما را تشخیص داده شود. سپس پزشک می سنجد که آیا این روش برای شما مناسب است یاخیر. در صورت موافقت ابتدا پوست بینی شما را بی حس می کند و سپس این روند را پیاده سازی می کند. با پلاسما جت بافت های چربی زیر پوست تحلیل رفته و فرم بهتری به آن می دهد.

مزایای استفاده از پلاسما جت بینی:

  • ماندگاری طولانی مدت
  • عوارض بسیار کم
  • کم بودن دوره نقاهت
  • هزینه پایین نسبت به جراحی بینی

چه مراقبت هایی بعد از پلاسمای بینی نیاز است؟

مراقبت های بعد از پلاسمای بینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است پیشنهاد می کنم این قسمت از مقاله را به دقت بخوانید.

  • تا ۲۴ ساعت بعد به هیچ عنوان از هیچ مواد آرایشی استفاده نکنید چرا که می تواند مشکلات جدی را شامل شود.
  • بلافاصله بعد اتمام کار دانه های روی بینی درشت تر می شوند که به این حالت دلمه می گویند. از دست زدن به این قسمت خودداری کنید.
  • پزشک شما ممکن است داروهایی برای شما تجویز کند در این صورت حتما نسخه ی پزشکتان را تهیه کنید.
  • به مدت دو هفته پس از درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • هم چنین به مدت دو هفته استخر و سونا نروید.

پاسخ به چند سوال رایج:

ماندگاری پلاسما جت چه مدت می باشد؟

میزان ماندگاری این روش به نوع دستگاه ، نوع بینی ، میزان مراقبت و…. بستگی دارد. قطعا پلاسما جت بینی مانند عمل جراحی روشی دائمی نیست اما با این وجود پلاسمای بینی تا دوسال ماندگاری دارد.

بعد از چه مدت نتایج پلاسما جت ظاهر می شود؟

بدلیل التهاب بعد از اتمام کار نتایج آن به درستی مشخص نمی شود. تقریبا حدود یک ماه بعد از این عمل بینی شما فرم زیبایی می گیرد و نتایج آن قابل مشاهده می باشد.

چه رده سنی می توانند از پلاسما جت استفاده کنند؟

افراد زیر ۱۸ سال به دلیل اینکه هنوز بینی شان فرم نگرفته نباید از این روش استفاده کنند. همچنین افراد بالای ۷۵ سال به دلیل اینکه پوستشان دیگر حالت قبل خود را ندارد نمی توانند از پلاسما جت استفاده کنند.

آیا پلاسما جت بینی را کوچک می کند؟

این روش بینی را کمی جمع تر می کند و فرم آن را اصلاح می کند و همین عامل سبب کوچک بنظر رسیدن بینی می شود.

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا