پاکسازی پوست در کرمان

امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری به پوست خود اهمیت می دهند. پوست یکی از مهم ترین و حساس ترین قسمت های صورت است و نقش مهمی در زیبایی و جذابیت افراد دارد. افرادی که پوست صاف و بدون آکنه دارند اعتماد به نفس بیشتری دارند و از لوازم آرایشی مضر کمتری استفاده می کنند. یک روش پاکسازی پوست در کرمان یا یک درمان زیبایی برای از بین بردن سلول های مرده پوست و آلودگی ها از روی پوست موثر است.
افرادی که به دنبال درمان پوست یا صورتی صاف هستند باید به پاکسازی پوست در کرمان کلینیک والا مراجعه کنند.

تعداد جلسات

۱ جلسه

عوارض

ندارد

ماندگاری

کوتاه مدت

مزایا و معایب فیشیال صورت کرمان

فواید پاکسازی پوست صورت در کرمان


۱. پاکسازی عمیق
۲. ضد پیری
۳. جوان سازی پوست
۴.درمان مشکلات پوستی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید 

همه چیز درباره پاکسازی پوست در کرمان:

پاکسازی پوست یکی از بهترین روش های درمان مشکلات پوستی صورت است که برای پاکسازی عمیق پوست استفاده می شود. فیشیال صورت گزینه خوبی برای افرادی است که احساس می کنند پوستشان شادابی خود را از دست داده است.

از سال ۲۰۲۴، صنعت مراقبت از صورت و پوست سالانه به سرعت در حال رشد است زیرا افراد بیشتری برای پوست و ظاهر خود زمان و پول سرمایه گذاری می کنند. افراد جامعه به دنبال حفظ سلامت پوست خود و بهبود اثرات پیری هستند. اسکین کر یکی از محبوب ترین درمان ها برای نتایج فوری و درخشان شدن پوست است.

یکی از محبوب ترین و مهم ترین خدمات کلینیک زیبایی والا، خدمات پاکسازی پوست می باشد. کلینیک والا به عنوان یک درمانگر زیبایی، هدف ارائه بهترین خدمات و تجربه برای شما زیباجویان عزیز دارد. در این قسمت توضیحاتی در مورد مزایا، مراحل، هزینه و غیره این خدمات ارائه کرده ایم. برای دریافت پاسخ سوالات خود در مورد این خدمات با ما همراه باشید.

فیشیال صورت چیست؟

به از بین بردن و پاک کردن تمامی کثیفی ها و آلودگی های پوست با محصولات تخصصی صورت به منظور جلوگیری از رشد باکتری ها و عفونت های پوستی مانند آکنه، جوش و جوش های سرسیاه پاکسازی می گویند.

لازم به ذکر است که پاک کردن آرایش به تنهایی کافی نیست. پاکسازی صورت مستلزم استفاده از محصولی است که برای پاک کردن کثیفی های صورت، حتی آن چیزی که نمی توانید ببینید، فرموله شده است.

پاکسازی پوست صورت برای داشتن پوستی سالم و درخشان استفاده می شود. این روش با توجه به نیاز شما در چند مرحله انجام می شود و زمان آن حدود ۱ ساعت می باشد.

در خانم ها به دلیل استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی، پوست آن ها تیره است و اگر شما هم جزو افرادی هستید که از پوست خود مراقبت نمی کنید، بهتر است یک بار پاکسازی پوست را انجام دهید.

استفاده از نمک کریستال و ال ای دی یکی از رایج ترین روش های فیشیال است. روشن کننده پوست، مرطوب کننده و پاک کننده صورت در پاکسازی پوست استفاده می شود. در برخی موارد از پارافین درمانی کمک می گیرند. فیشال برای ضد پیری، چین و چروک، لکه های تیره کاملاً مناسب است و آنها را تا حد زیادی از بین می برد و پوست را صاف و نرم می کند.

از چه سنی باید پاکسازی پوست رو شروع کرد؟

کسانی که آکنه، جوش و یا مشکلات پوستی دارند فیشال انجام می دهند. ترجیحا از ۲۰ سالگی این کار را انجام دهید و قبل از ۲۰ سالگی از روش های طبیعی و خانگی استفاده کنید، اسکین کر به نوع پوست شما بستگی دارد و در حالت ایده آل بهتر است هر ماه و ترجیحاً ۴ بار در سال با تغییر فصل این کار را انجام دهید. اگر پوست حساسی دارید بهتر است بین هر جلسه دو ماه صبر کنید.

مراحل کامل پاکسازی پوست صورت قدم به قدم:

پاکسازی پوست صورت یک روش درمانی است که شمل چند مرحله است. اگر مراحل یا مواد مورد استفاده برای این درمان به درستی انتخاب نشود، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

مشاوره رایگان و هزینه پاکسازی پوست در کرمان

مشاوره :

اولین قدم در درمان حرفه ای صورت، مشاوره است. مشاوره با مراجعه کننده مانند یک غربالگری اولیه برای بیمار است تا اطمینان حاصل شود که برای درمان مناسب است.

در طول مشاوره باید فرم‌های مربوط به موارد زیر را پر کنید:

  • اطلاعات شخصی، از جمله نام و سن
  • انتخاب های سبک زندگی مانند رژیم غذایی، عادات الکل و سیگار و غیره
  • شرایط پزشکی مانند اگزما، پسوریازیس و دیابت

لطفا تا حد امکان صادق باشید تا مطمئن شوید که مناسب ترین طرح درمانی را دریافت می کنید. شرایط پوستی مانند اگزما ممکن است به این معنی باشد که شما کاندید مناسبی برای درمان صورت نیستید.

تجزیه و تحلیل پوست:

یکی از ضروری ترین بخش های یک درمان حرفه‌ای تجزیه ای و تحلیل است. از طریق تجزیه و تحلیل پوست، می‌توان وضعیت پوست(جوش‌های سرسیاه، آکنه، پیری، جوش‌های سرسفید، کم‌آبی، آسیب آفتاب، کم‌آبی) را تعیین و درک کرد و محصولات مناسب را انتخاب کنیم.

قبل از پاکسازی

پاکسازی اولیه بسیار مهم است زیرا آرایش، چربی و سبوم صورت را نرم و پاک می کند.

محصولات پیش پاک کننده راحت تر نرم کننده های موجود در آرایش را تجزیه می کنند. اگر آرایش شما به طور کامل از روی پوست پاک نشود، جذب محصولاتی که بعداً در درمان صورت استفاده می‌شوند سخت‌تر می‌شود.

در این مرحله یک پد پنبه ای آغشته به محصولاک پاک کننده روی صورت شما قرار می گیرد و به آرامی با حرکات دایره ای روی پوست شما کشیده می‌شود.

لایه ‌برداری:

به برداشتن سلول های مرده از سطح پوست لایه برداری می گویند. دو نوع لایه بردار توسط درمانگر حرفه مورد استفاده قرار می گیرد لایه بردار مکانیکی یا شیمیایی.

لایه بردارهای مکانیکی بافتی شن دار دارند، در حالی که لایه بردارهای شیمیایی از آنزیم ها و اسیدها استفاده می کنند.

لایه برداری مفید است زیرا سلول های مرده و سایر مواد زائد را از لایه بیرونی شما پاک می کند. لایه برداری روند نوسازی پوست را بهبود می بخشد و به آشکار شدن پوست جدیدتر زیر آن کمک می کند. خون غنی از اکسیژن را فراهم می کند با تحریک تخلیه لنفاوی و تحریک اکسیژن رسانی.

بخور صورت:

  • دستگاه بخور در فاصله ۲۵ تا ۳۰ سانتی متری از صورت شما قرار می گیرد.
  • ۵ الی۱۰ دقیقه فرآیند بخور ادامه می یابد.

تحلیه جوش ها:

در طول فرآیند استخراج، آکنه ولگاریس (جوش‌های سرسیاه و سرسفید) را از صورت شما پاک می شود. بسیار مهم است که آکنه های فعال به حال خود رها شوند، زیرا اسیب آنها به زخم شدنشان می انجامد. کومدون های خشک تخلیه می شوند.

سپس تونر روی نواحی آسیب دیده مالیده می‌شود. این مرحله به سفت شدن منافذ به طور موقت کمک می کند که به جلوگیری از گرفتگی بیشتر کمک می کند.

ماساژ:

ماساژ بسیارآرامش بخش است، به خصوص بعد از فرآیند استخراج. محصولات مخصوص ماساژ به کمک حرکات افلوراژ با ریتم آهسته و فشار ملایم روی پوست شما اعمال می شوند.

ماسک:

در پایان روتین ماسک یک راه عالی برای تکمیل و شاداب کردن پوست است. ماسک مناسب با نوع پوست شما با استفاده از برس فن، روی ناحیه T و بقیه اعضای صورت شما قرار می گیرد. سپس ماسک به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست شما می ماند و برای برداشته شدن ان از یک اسفنج مرطوب استفاده می‌شود .

مراقبت چشمی:

ابتدا کرم دور چشم را با حرکات ضربه ای دور چشم شما زده می شود. پس از آن، سرم و مرطوب کننده روی صورت شما مالیده می شود.

آیا لازمه هر ماه فیشیال صورت رو انجام بدیم؟

تعداد جلسات صورت بستگی به نوع پوست و مشکل شما، چند جلسه و در چند فاصله زمانی است، اما در کل تمیز کردن پوست هر سه هفته یکبار طبیعی است. به این نکته توجه کنید که جلسات بیشتر از یک بار در ماه نمی رسد.

قیمت فیشال صورت در کرمان چقدر است؟

هزینه پاکسازی پوست دقیق نیست و به نوع پوست شما و متخصصی که مراجعه می کنید بستگی دارد. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز نیز در قیمت گذاری این خدمات موثر است. کلینیک زیبایی کرمان والا این خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

نمونه کار بهترین مرکز پاکسازی پوست در کرمان

پاکسازی پوست کرمان

همه چیز درباره پاکسازی پوست:

اسکرول به بالا