لیزر موهای زائد + مهم ترین مزایا و معایب این روش

لیزر موهای زائد در کرمان صد در صد تضمینی

از بین بردن موهای زائد برای بسیاری از افراد یک روال روزانه وقت گیر است. در حالی که روش‌های سنتی مانند اپیلاسیون، موچین و تراشیدن برای از بین بردن موهای زاپد موثر است، اما راه‌حل‌های طولانی‌مدتی برای رفع موهای زائد ارائه نمی‌دهند. بیش از یک دهه پیش، پیشرفت های تکنولوژی منجر به ایجاد یک سیستم حذف موهای زائد شده که نه تنها این مشکلات آزاردهنده را از بین برد، بلکه یک راه حل طولانی مدت برای کاهش موهای زائد است: لیزر مو های زائد.

بیایید در مورد جوانب مثبت و منفی لیزر مو های زائد صحبت کنیم. حقیقت این است که وقتی نوبت به از بین بردن موهای زائد بدن می‌رسد. گزینه‌هایی دارید و می‌خواهید قبل از تصمیم‌گیری، همه آنها را در نظر بگیرید. شما می توانید همه چیز را به سرعت اصلاح کنید، اما موها در عرض چند روز دوباره رشد می کنند. کرم‌های موبر در عرض چند دقیقه موها را حل می‌کنند. اما این کرم‌ها تمایل دارند بویی شبیه سگ خیس مخلوط با بنزین داشته باشند. ممکن است اپیلاسیون را در نظر بگیرید که مو را از ریشه می رباید. موها تا هفته‌ها دوباره رشد نمی‌کنند، اما اپیلاسیون یک فرآیند دردناک است. و زمانی که مو دوباره رشد می‌کند، با احساس خارش همراه است.

لیزر در کلینیک والا:

والا مجموعه ای مجهز به تمامی دستگاه های روز دنیا است که با مجرب ترین و با تخصص ترین پزشکان در تمامی زمینه های زیبایی از جمله لیزر،هایفوتک،میکرونیدلینگ،تزریق ژلف بوتاکس و… فعالیت می کند. برای رزرو نوبت لیزر خود با جدیدترین دستگاه الکس کندلا همین حالا روی لینک زیر کلیک کرده و نوبت خود را تعیین کنید.

لیزر برای موهای زائد

 

حال به بررسی جوانب مثبت ومنفی لیزر میپردازیم:

جوانب مثبت لیزر مو های زائد:

    بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است :

لیزر مو های زائد شمارا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص نمیکند (مضرات را ببینید) اما رشد مو را به شدت کاهش می دهد – تا جایی که می توانید اصلاح را به طور کامل متوقف کنید .

    برای هر ناحیه ای قابل انجام است:

می توانید آن را در هر جایی از بدن انجام دهید و دستگاه می تواند مناطق بزرگ را به سرعت پوشش دهد. می توانید صورت، گردن، زیر بغل، پشت، بازوها و پاها، خط بیکینی، شکم و غیره را هدف قرار دهید.

    نتایج عالی:

لیزر باید متناسب با نوع و رنگ پوست تنظیم شود. این روش برای تمامی متقاضیان به بهترین شکل پاسخگو بوده است به خصوص برای کسانی که موهای تیره و پوست روشنی دارند بسیار مناسب است.

  این روش اصلا دردناک نیست:

وقتی صحبت از سطح درد می شود، لیزر مو های زائد در جایی بین اصلاح (بدون درد) و اپیلاسیون (دردناک) قرار می گیرد. متخصص پوست معمولاً از یک سیستم خنک کننده برای بی حس کردن ناحیه قبل و بعد از لیزر استفاده می کند. همچنین با ادامه درمان ها و ریزتر شدن موها، به تدریج درد کمتری پیدا می کند.

 

   دستگاه الکس کندلا با دقت عمل بسیار بالایی است:

لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار دهند در حالی که به پوست اطراف را آسیب نزنند.

    سرعت :

هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را به طور همزمان درمان کند. نواحی کوچک مانند لب بالایی را می توان در چند دقیقه درمان کرد.

 

    عامل هزینه :

بله، اگر هزینه خرید منظم تیغ و اپیلاسیون را مشاهده کنید، این هزینه ها نیز تقریباً به همان مقدار می رسد. بنابراین در برخی شرایط می توان آن را به عنوان یک “سرمایه گذاری زیبایی” در نظر گرفت.

 

جوانب منفی لیزر موهای زائد:

    این یک فرآیند طولانی است:

یک جلسه لیزر مو های زائد روی لب های بالایی کمتر از یک دقیقه طول می کشد. با این حال، چندین جلسه طول می کشد تا نتایج واقعی را ببینید. و به طور کلی باید ۴-۶ هفته بین درمان ها صبر کنید. قسمت‌های مختلف بدن دارای سرعت رشد متفاوتی هستند. بنابراین بسته به ناحیه تحت درمان ممکن است طولانی‌تر یا کوتاه‌تر طول بکشد.

 

   در افراد با پوست تیره کمتر موثر است:

لیزر مو های زائد روی پوست‌های روشن با موهای تیره بهتر عمل می‌کند. زیرا تضاد بین رنگ پوست و رنگ مو به لیزر اجازه می‌دهد تا به راحتی نواحی مورد نظر را بگیرد. در بیماران با رنگ پوست تیره تر، پوست غنی از رنگدانه با فولیکول مو برای جذب انرژی لیزر رقابت می کند. لیزرهای خاصی مانند Nd:YAG در چنین مواردی بهتر هستند. بنابراین با متخصص پوست خود در مورد لیزر مورد استفاده در مورد شما صحبت کنید.

    سوختگی های اپیدرمی:

اگر توسط پرسنل غیرمجاز انجام شود، لیزر مو های زائد می تواند بر روی پوست سوختگی یا جای زخم باقی بگذارد. اطمینان حاصل کنید که این روش توسط یک متخصص پوست یا تحت نظر یک پزشک مجاز انجام می شود.

 

    خطر ایجاد رنگدانه:

احتمال افزایش یا کاهش رنگدانه در نواحی تحت درمان وجود دارد. برای غلبه بر این مشکل، باید قبل و بعد از انجام عمل، به طور مرتب از ضد آفتاب با SPF30 استفاده کنید.

    کاهش اثربخشی در صورت عدم تعادل هورمونی:

گاهی اوقات، هیرسوتیسم (موهای ناخواسته در زنان) می تواند نتیجه PCOD یا سایر عدم تعادل هورمونی باشد. در این صورت، پزشک شما را برای همین مورد بررسی می کند و بسته به شرایط، داروهایی را پیشنهاد می کند. گاهی اوقات برای کنترل این عدم تعادل هورمونی علاوه بر لیزر درمانی و یا به عنوان جایگزینی برای آن، به داروهای اضافی نیاز است.

    در همه جا در دسترس نیست:

برخی از کلینیک های مراقبت از پوست ممکن است به دلیل هزینه بالا و نگهداری دستگاه ها، خدمات لیزر را نداشته باشند.

اگرچه لیزر مو های زائد بدون معایب نیست، اما این روش بسیار مفیدی است به خصوص اگر توسط یک متخصص پوست معتبر انجام شود

 

مزایای لیزر:

کم بودن هزینه ی آن

درد ناشی از آن بسیار کم است: لیزر درد بسیار کمی دارد که با گذشت چند جلسه درد آن کمتر نیز می شود.

دائمی بودن نتیجه ی آن بعد از گذراندن تعداد جلسات: در ابتدا ممکن است به طور کامل موهای زائد از بین نروند اما در کاهش سرعت رویش آنها تاثیر زیادی دارد. بعد از گذشت چند جلسه به مرور رشد موها را متوقف می کند.

قابل انجام برای تمام نقاط بدن : لیزر برای تمام نقاط بدن قابل انجام است و هیچ محدودیتی ندارد.

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا