فاصله بین جلسات لیزر چه مدت باشد؟

فاصله جلسات لیزر

 

ما در کلینیک والا  خدمات زیبایی با برترین تکنولوژی های روز دنیا را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم. در این مقاله در مورد تاثیر هیر فیلر در پرپشت شدن موها صحبت کرده ایم

برای رزرو نوبت خود جهت انجام فیلر مو روی لینک زیر کلیک کنید 

 

لیزر موهای زائد یک روش بسیار رایج برای حذف موهای زائد است که فولیکول های مو را مورد هدق قرار می دهد. ما تا به الان درباره ی لیزر و لیزر با دستگاه الکس کندلا به طور کامل صحبت کرده ایم اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که فاصله جلسات لیزر چقدر می باشد.

به طور کلی برای ۹۰% از مراجعین بین ۴ تا ۶ جلسه لیزر برای از بین بردن موهای یک ناحیه نیاز است.

 

مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین

اگر قصد انجام بوتاکس و جوانسازی پوست دارید پیشنهاد ما این است که از مزو ژل ها استفاده کنید که خاصیت درمانی دارند. در این مقاله با خواص مزوژل پروسترولین آشنا می شوید.
Click Here
قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدن چه نکاتی را باید توجه کنید

لیزر الکس کندلا

دستگاه الکس کندلا یکی از جدید ترین دستگاه های در حال حاظر برای ازبین بردن موهای زائد است. به گفته ی خود مشتریان راحتی و سرعت عمل این دستگاه هم چنین اعتماد به برند دستگاه الکس کندلا سبب شده تا آن ها بدون شک از این روش استفاده کنند
Click Here
فاصله جلسات لیزر

فاصله بین جلسات لیزر

لیزر موهای زائد یک روش بسیار رایج برای حذف موهای زائد است که فولیکول های مو را مورد هدق قرار می دهد. ما تا به الان درباره ی لیزر و لیزر با دستگاه الکس کندلا به طور کامل صحبت کرده ایم اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که فاصله جلسات لیزر چقدر می باشد.
Click Here
تاثیر هایفو تراپی روی پوست

هایفوتراپی

هایفو تراپی روش مناسب برای لیفتینگ صورت است که برای افراد ۳۰ تا ۷۵ سال بسیار مناسب است در این روش با انتقال گرما به پوست صورت سبب افزایش کلاژن در آن ناحیه می شود.
Click Here

فاصله جلسات لیزر چه مدت باید باشد؟

چرخه رشد مو دارای سه فاز می باشد.

  • فاز آناژن
  • فاز کاتاژن
  • فازتلوژن

فاصله بین جلسات لیزر به میزان رشد موهای هر فرد بستگی دارد. رشد مو در سه فاز انجام می گیرد.

فاز آناژن :

به فازی که در آن موها در حال رشد هستند فاز آناژن می گوییم. در این فاز سلول های مو به سلول های جدیدی تقسیم می شوند که رشد آنها بستگی به محل مورد نظر دارد. هر چه که مو مدت زمان بیشتری در این فاز بماند مو بلند تر می شود.

فاز کاتاژن:

در این مرحله مو رشد نمی کند چراکه در فاز آناژن مو حداکثر رشد خود را می کند. در این مرحله به منظور پایان دوره ی رشد مو عملیات تغذیه رسانی به مو انجام می گیرد.

فاز تلوژن:

در این مرحله مو حدود ۱ تا ۴ ماه روی پوست باقی می ماند و به مرور رشد می کند تا ابتدا ریشه ی مو محکم شود سپس ساقه ی مو به حداکثر رشد خود برسد.

نور لیزر مستقیما روی ملانین مو تاثیر می گذارد و از آنجا که ملانین مو در فاز رشد مو یعنی فاز آناژن بیشترین میزان را دارد تاثیر لیزر در این فاز به بیشترین حد خود می رسد.

فاصله بین جلسات لیزر در هر نواحی از سطح پوست:

دستگاه الکس کندلا یکی از دستگاه های روز دنیا است که روی فولیکول های مو که در فاز آناژن هستند تاثیر خود را می گذارد. فاصله ی بین جلسات لیزر به میزان رشد موها در این فاز و به نوع پوست افراد بستگی دارد.

اما به طور کلی یک زمان مشخص برای فاصله بین جلسات لیزر وجود دارد. از آنجا که موهای صورت رشد بیشتری نسبت به سایر نواحی دارند فاصله بین جلسات لیزر باید حدود ۴ تا ۵ هفته باشد.

 موها درنواحی بیکینی و زیر بغل به دلیل اینکه رشد کمتری دارند هر ۸ هفته یکبار باید تکرار شود و برای سایر نواحی زمانی حدود ۸تا ۱۰ هفته مورد نیاز است.

اگر به صورت مرتب برای لیزر اقدام 

نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

بعضی از مراجعین  چند جلسه درمان را انجام  می دهند و بعد از یک وقفه چند ماهه دوباره مراجعه می کنند و از ما می پرسند که چرا موهایشان دوباره رشد کرده است.

دلیل این اتفاق کاملا واضح است. لیزر باید به صورت مداوم انجام شود تا فولیکول های مو را سست کند و اگر به صورت مداوم انجام نشود ممکن است فولیکول های تخریب شده در جلسات قبل نیز دوباره رشد کنند.

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا