روش های آبرسانی پوست کدامند؟

روش های آبرسانی پوست

رطوبت و آبرسانی پوست ارتباط مستقیم با میزان کلاژن پوست دارد. با افزایش سن کلاژن پوست کاهش می باید و پوست به تدریج خشک می شود. با خشک شدن پوست چین و چروک روی سطح پوست به وجود می آید.

پوست هم مانند سایر اجزای بدن نیاز به رطوبت و آب دارد. آبرسانی پوست نیز به معنای رطوبت رسانی پوست صورت است.

روش های آبرسانی پوست بسیار متعدد هستند که در ادامه ی مقاله به بررسی این روش ها می پردازیم اما قبل از هر چیز لازم است بدانیم پوست خشک چگونه است.

تفاوت پوست خشک و کم آب در چیست؟

پوست کم آب فاقد آب است اما پوست خشک فاقد سبوم می باشد. پوست خشک دچار قرمزی و خارش می شود و دلیل ایجاد آن می تواند خشکی آب و هوا و مصرف داروی خاصی نیز باشد.

روش های آبرسانی پوست در کلینیک:

تاثیر ژل پروفایلو در آبرسانی پوست:

  • یکی از روش ها تزریق ژل پروفایلو است. ژل پروفایلو دارای درصد بالای هیالورونیک اسد می باشد. این ماده تاثیر به سزایی در آبرسانی پوست دارد.

 

ما در کلینیک والا  خدمات زیبایی با برترین تکنولوژی های روز دنیا را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم. در این مقاله در مورد تاثیر هیر فیلر در پرپشت شدن موها صحبت کرده ایم

برای رزرو نوبت خود جهت انجام فیلر مو روی لینک زیر کلیک کنید 

 

  • تزریق مزوژل جالپرو نیز یکی دیگر از روش های موثر است. این روش یکی از غیر تهاجمی ترین روش ها برای آبرسانی و کمرنگ کردن چین و چروک های صورت است. میزان جذب این روش توسط پوست بسیار بالا است.

 

ما در کلینیک والا  خدمات زیبایی با برترین تکنولوژی های روز دنیا را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم. در این مقاله در مورد تاثیر هیر فیلر در پرپشت شدن موها صحبت کرده ایم

برای رزرو نوبت خود جهت انجام فیلر مو روی لینک زیر کلیک کنید 

 

  • فیشیال و پاکسازی پوست برای کسانی که پوستشان دارای منافذ باز است بسیار موثر می باشد. علاوه بر آن فیشیال پوست یکی از رایج ترین راه ها برای آبرسانی پوست است که به صورت ماهیانه انجام می شود.

 

پاکسازی پوست روش بسیار عالی برای کوچک کردن منافذ است که باید به صورت ماهیانه انجام بگیرد. 

برای رزرو نوبت خود روی لینک زیر کلیک کنید.

 

روش های خانگی آبرسانی پوست:

  • یکی از ساده ترین روش ها استفاده از محصولات آبرسان پوست است. استفاده از کرم های برپایه ی آب می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.
  • استفاده مکرر از ماسک های آبرسان پوست می تواند علاوه بر آبرسانی پوست چین و چروک های صورت را هم از بین ببرد.
  • مصرف میوه و سبزیجات را هرگز فراموش نکنید.
  • مصرف امگا۳ را جدی بگیرید.
  • از ضدآفتاب استفاده کنید.

حرف آخر:

ما دراین مقاله سعی کردیم بهترین روش های آبرسانی پوست را که در کلینیک والا انجام می شود را به شما معرفی کنیم. زمانیکه پوست شما به طور کامل آبرسانی می شود رطوبت به لایه های پوست شما می رسد و این امر سبب شادابی و پر شدن صورت می شود. ما به شما حتما پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل از پزشکان ما مشورت بگیرید و راهکار های بالا را امتحان کنید.

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا