درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس چیست | کاملا تضمینی

درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس

 

عده ای از افراد بدون انجام هیچگونه فعالیت روز مره ای تعریق زیاد دارند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دچار این مشکل شده اید حتما بوتاکس زیر بغل را انجام دهید تا  تاثیر فوق العاده ی آن را بعد از گذشت ۲ روز ببینید.

برای رزرو نوبت خود روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

بوتاکس کاربردهای فراوانی دارد. یکی از این کاربردها درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس است. این روش برای کسانی که در طول روز زیاد تعریق می کنند بسیار مناسب است. بعضی افراد بدون اینکه در طول روز فعالیت خاصی داشته باشند زیاد تعریق دارند دلیل آن هم این است که غده های تعریق در زمان های غیر ضروری فعال می شوند. در این مقاله در باره بوتاکس زیر بغل بیشتر آشنا می شویم.

 

 

درمان تعریق زیاد با بوتاکس چگونه انجام می شود؟

سم موجود در بوتاکس از نوعی باکتری به وجود آمده که توانایی تاثیر گذاری بر روی سیستم عصبی را دارد. بوتاکس عملکرد انتقال دهنده های عصبی را غیر فعال می کند. از طریق غیر فعال کردن انتقال دهنده ی عصبی تعریق زیر بغل را درمان می کند.

کاربردهای دیگر بوتاکس برای درمان تعریق:

  • درمان تعریق دست و پاها
  • کاهش تعریق در ناحیه کشاله ی ران ها
  • درمان تعریق سینه ها

آیا درمان تعریق زیر بغل با بوتاکس روشی تاثیر گذار است؟

تحقیقات نشان اده است که این روش تا ۸۷% از تعریق را کاهش می دهد. کسانی که این روش را امتحان می کنند ۲ تا ۴ روز پس از تزریق اثرات آن را مشاهده می کنند.

مزایای بوتاکس زیر بغل:

  • بدون درد
  • ماندگاری بالا
  • درمانی قطعی

نکاتی که قبل از تزریق باید رعایت کرد:

  • یک روز قبل از تزریق زیر بغل خود را اصلاح نکنید
  • قبل از انجام بوتاکس زیر بغل حتما با پزشک خود مشورت کنید
  • خانم های باردار و شیرده نیز باید قبل از بوتاکس زیر بغل به پزشک خود مراجعه کنند
  • در صورتیکه سابقه حساسیت به بوتاکس را دارید به پزشک خود بگویید

نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل باید توجه کرد:

۲ تا ۳ روز بعد از تزریق از حمام رفتن و ورزش کردن دوری کنید. این روش هیچگونه عارضه ی خاصی ندارد. از عوارض این روش می توان تنها به قرمزی و کمی کبودی در زیر بغل اشاره کرد.

آیا بوتاکس زیر بغل  نیاز به تمدید دوباره دارد؟

از زمان تزریق ۲ تا ۷ روز طول می کشد تا تعریق به پایان برسد. بوتاکس زیر بغل تقریبا هر ۶ ماه یکبار نیاز به تمدید دارد.

عوارض بوتاکس زیر بغل چیست؟

عفونت : در صورتی که برای بوتاکس زیر بغل به کلینیک تخصصی مراجعه نکنید و اینکار به صورت غیر بهداشتی انجام شود سبب ایجاد عفونت می شود.

کبودی: از آنجا که ممکن است هنگام تزریق تعدادی مویرگ پاره شود امکان ایجاد کبودی وجود دارد اما بعد از چند روز این مشکل برطرف خواهد شد.

آلرژی : تزریق بوتاکس به طور کلی کار خطرناکی نیست اما بعضی از افراد به این ماده حساسیت دارند به همین دلیل قبل از تزریق بهتر است به پزشک مراجعه کنید .

قرمزی و خارش زیر بغل: پوست این ناحیه بسیار حساس است به همین دلیل کمی این ناحیه دچار خارش می شود که درصورت رعایت نکات گفته شده این مورد قابل حل است.

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر لازم است؟

چند جلسه لیزر برای از بین بردن کامل موهای زائد کافی است؟ آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی هستند که افراد قبل از انجام لیزر موهای زائد با آن مواجه می‌شوند. در کرمان نیز، مراکز متعددی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد.

Read More »
درمان سریع گودی زیر چشم

رفع دائمی گودی زیر چشم و تیرگی اطراف آن: روش‌های موثر و سریع

چه کسی دوست ندارد چشمانی درخشان و شاداب داشته باشد؟ گودی زیر چشم نه تنها زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند نشانه خستگی و پیری زودرس باشد. اما نگران نباشید، با شناخت علل و راهکارهای مناسب، می‌توان به راحتی از شر این مشکل رها شد.  در این مقاله کلینیک والا کرمان، به

Read More »
عوارض جراحی بینی

عوارض بعد از عمل بینی چیست؟ عوارض جراحی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی، یا رینوپلاستی، یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. اما مانند هر عمل جراحی دیگری، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در علم و تکنیک‌های جراحی، همچنان با عوارضی همراه است. اگرچه غیرمعمول است، اما آگاهی از عوارض بعد از عمل بینی می تواند به شما در تصمیم گیری قدرتمند و اطمینان از بهبودی

Read More »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا