تاثیر دستگاه آراف فرکشنال بر جوانسازی پوست

تاثیر دستگاه آراف فرکشنال در جوانسازی پوست چقدر است؟

دستگاه آراف فرکشنال برای جوان سازی پوست به کار می رود که به این منظور از لیزر RF برای انجام این کار استفاده می شود. این روش برای همه در همه سنی کاربرد دارد جالب است بدانید که به محضی که شما از این دستگاه استفاده کنید تاثیر آن را به سرعت روی پوست خود می بینید.

تفاوت روش هایفو با آراف :

تشابه هر دو روش در این است که هر دوی آن ها برای جوانسازی پوست به کار می رود. در هایفوتراپی با استفاده از امواج اولتراسوند صورت سفت و لیفت می‌شود. اما در آراف از اشعه لیزر استفاده می‌شود تا کلاژن را تحریک کند. هزینه های روش هایفو نسبت به آراف بالاتر است و دارای عمق نفوذ بیشتری نیز می باشد اما با استفاده از آراف آثار کم تا متوسط پیری قابل جبران است.

توجه کنید که جوانسازی با دستگاه آراف فرکشنال در همه سنی قابل انجام است اما اغلب برای سن ۳۰ تا ۵۵ سالگی استفاده می شود.

 

دستگاه سوپر فیشیال

پاکسازی با دستگاه سوپر فیشیال

سوپر فیشیال یک دستگاه پر قدرت برای پاکسازی پوست است که دارای ۷ دسته می باشد.
Click Here
راه های از بین بردن غبغب

راه های از بین بردن غبغب

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل اضافه وزن و حتی به علت ژنتیک یا ارثی دارای غبغب باشند. از بین بردن غبغب دغدغه افراد زیادی است و تاثیر زیبایی زیادی در چهره ی شما دارد. چاق و لاغر شدن زیاد موجب شل شدن پوست گردن می شود.
Click Here
روش های درمان سلولیت

درمان سلولیت پوست

به ناهمواری های روی سطح پوست سلولیت گفته می شود. علت ایجاد سلولیت توزیع متفاوت چربی است که معمولا در خانم ها بیشتر از آقایون دیده می شود. این مشکل معمولا در قسمت ران ، شکم، بازوها و باسن به وجود می آید.
Click Here
زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت

امروزه بسیار پیش می آید که افرادی از فرم صورت یا چانه ی خود راضی نیستند. کسانی که علاقه دارند فرم صورتشان v شکل باشد سمت زاویه سازی صورت با تزریق ژل می روند.
Click Here

موارد کاربرد آراف فرکشنال :

آر اف فرکشنال برای جای جوش

همه ی شما حتما این تجربه را دارید که در سن بلوغ جوش های زیادی روی صورتتان ظاهر شده است. از کاربردهای خیلی مهم آراف کاهش جوش‌های صورت است که در سن های مختلف قابل انجام است.این دستگاه به ترمیم و بازسازی پوست شما کمک می کند در نتیجه جوش ها به مرور از بین می روند.

آر اف برای لک صورت

برای درمان لک صورت می‌توان از آراف استفاده کرد. فرکانس رادیویی این دستگاه که ترکیبی از نور و انرژی است روی پوست تابیده می‌شودو بافت زیر پوست را گرم کرده درنتیجه جریان خون افزایش پیدا می کند و باعث بازسازی پوست می شود.

آر اف فرکشنال برای لاغری

برای لاغری در قسمت های مختلف بدن ودر ناحیه فک و زیر چانه از دستگاه آراف فرکشنال استفاده می شود. امواجی که به نواحی بدن می‌رسد با نفوذ به زیر پوست سبب می شود که پوستتان سفت شود.

آر اف فرکشنال برای تعریق زیر بغل

یکی از کاربردهای دستگاه آر اف درمان عرق کردن زیاد است که کاملا بی خطر می باشد.

آر اف فرکشنال برای ترک پوستی

علت ایجاد ترک‌های پوستی کمبود کلاژن است. با استفاده از دستگاه آر اف ناحیه ای که ترک دارد طبق دمای مناسب و استاندارد گرم می شود در نتیجه باعث ایجاد کلاژن در پوست می شود و اینگونه ترک های پوستی را درمان می کند.

به طور کلی تر موارد کاربردی این دستگاه را می توان به صورت زیر نام برد:

  • سفت کردن پوست
  • روشن کردن پوست
  • تنگ کردن منافذ باز صورت
  • درمان مشکل تعریق بیش از حد
  • از بین بردن شلی ناحیه غبغب

مراحل انجام آراف فرکشنال چگونه است :

خانم های سعی کنند زمانی که می خواهند به کلینیک مراجعه کنند روی صورتشان هیچگونه واد آرایشی نباشد و آقایان هم حتما صورت خود را اصلاح کنند. سپس هر فرد برای رعایت نکات بهداشتی باید یک سری مخصوص برای خود تهیه کند. بعد از انجان این کارها آن ناحیه را را با کرم بی حسی می پوشانند و بعد از حدود ۲۰ دقیقه محل مورد نظر را شسته و ضد عفونی می کنند. هر جلسه درمانی حدود ۲۵-۱۰ دقیقه طول می کشد.

نکاتی که بعد از انجام عمل زیبایی با دستگاه آراف فرکشنال باید رعایت شود :

در صورت ایجاد لخته خون روی صورت اصلا وسوسه نشوید و به آن دست نزنید.

اگر پوست شما ملتهب شد اصلا جای نگرانی نیست.

سعی کنید تا چند روز آرایش نکنید و فقط از کرم های مرطوب کننده مخصوص پوستتان استفاده کنید.

در روزی که عمل را انجام داده اید صورت خود را نشویید و پس از آن از شستن صورت با شوینده های قوی و آب داغ خودداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا