بوتاکس و فیلر در کرمان

بوتاکس در کرمان برای از بین بردن چین و چروک های مداوم از جمله گودی های اطراف دهان و کناره های گونه ها مناسب است. این چین و چروک ها معمولاً در نتیجه کمبود کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست ایجاد می شوند. اینها عمدتاً برای درمان خطوط لبخند استفاده می شوند.

یکی از پرطرفدارترین کاربردهای پرکننده ها، تاکید بر لب ها و گونه ها است. در برخی موارد از فیلرها برای کاهش جای زخم و رفع تیرگی دور چشم استفاده می شود. فیلرها برای تقویت سایر قسمت های بدن مانند سینه تایید نشده اند.

مدت زمان تاثیر انواع فیلرها و همچنین قدرت آن متفاوت است. برخی از فیلترها ۶ ماه و برخی تا ۲ سال یا بیشتر دوام می آورند.

تعداد جلسات

خالی

عوارض

معمولا ندارد

ماندگاری

معمولا ۶ تا ۱۸ ماه

مزایا تزریق فیلر در کرمان

۱.رفع سیاهی و گودی زیر چشم
۲.رفع چین و چروک و خطوط
۳.برجسته سازی گونه و لب
۴.جوانسازی پوست
۵.اصلاح فرم بینی
۶.آبرسانی پوست

برای مشاوره و اطلاع از قیمت‌ها با ما در ارتباط باشید 

همه چیز درباره تزریق بوتاکس در کرمان

نحوه ساخت بوتاکس از سم بوتولینوم
همه کسانی که قصد تزریق بوتاکس به صورت و پیشانی دارند بهتر است بدانند این ماده حاوی چه موادی است و آیا خطری برای بدن دارد یا خیر. باید بگوییم که بوتاکس در اصل نوعی سم است که برای مصارف مختلفی استفاده می شود. این سم از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم می آید و می تواند عضلات صورت را فلج کند. بوتولونیوم همان سمی است که اگر کنسرو نشود می تواند کشنده باشد.
البته اگر تزریق بیش از حد در صورت انجام شود می تواند منجر به فلج شدن عضلات بدن شود. این مشکل به تنهایی می تواند عامل مرگ در نظر گرفته شود. اما اگر پزشک متخصص و با تجربه به اندازه کافی به صورت و پیشانی تزریق کند، می تواند چین و چروک های ایجاد شده روی پوست صورت را برطرف کند و در عین حال خطر مرگ برای فرد وجود ندارد. به طور کلی تزریق چند قاشق غذاخوری بوتاکس به صورت زیر جلدی کافی است. پس از آن عضلات صورت فلج می شود و در کمترین زمان جوانی و جذابیت به چهره باز می گردد. فلج شدن پوست می تواند منجر به رفع ضعف و چین و چروک صورت شود که در نتیجه چهره به جوانی و زیبایی برمی گردد.
علت ایجاد چین و چروک در صورت حرکت عضلات است، بنابراین اگر آنها را فلج کنیم، این خطوط از بین می روند.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟


برای جلوگیری از درد قبل از تزریق بوتاکس، بهتر است بیهوشی انجام شود. بوتاکس توسط پزشک با سوزن ظریف انجام می شود. البته قبل از تزریق، ناحیه مورد نظر با سواب الکل استریل می شود و پس از آن در نواحی مشخص شده تزریق انجام می شود. بوتاکس سیگنال عصبی را در نواحی مورد نظر مسدود می کند.

همه چیز درباره بوتاکس و فیلر:

اسکرول به بالا