انواع روش های لیفت صورت کدامند و چگونه انجام می شود؟+تاثیر لیفت صورت روی پوست

لیفت صورت با روش های متنوع

 

اهمیت مراجعه به پزشک متخصص برای لیفت صورت:

انتخاب یک پزشک متخصص برای این کار تاثیر مستقیم روی نتیجه مثبت این روش دارد. اینکه پزشک شما از چه روش هایی و از چه نوع نخی استفاده کند همه جز عواملی هستند که روی نتیچه ی کار تاثیر می گذارد. با مراجعه به کلینیک والا با اطمینان از خدمات زیبایی این مجموعه استفاده کنید.

شما می توانید برای رزر نوبت روی دکمه ی زیر کلیک کرده و با والا بهترین خود باشید.

 

احتمالا با واژه ی لیفت صورت آشنا شده اید . همه ی ما می دانیم که با افزایش سن یک سری اتفاقات روی پوست ما می افتد که افتادگی پوست هم جز این دسته حساب می شود. افتادگی پوست در نواحی مثل گوشه لب،گونه ها؛غبغب و کناره های چشم اتفاق می افتاد که با لیفت صورت قابل حل می باشد. لیفت صورت به پوست شما حالت کشیدگی دست می دهد که حالت چهره ی شما مانند قبل می شود. لازم به إکر است که قبل از انجام این کار حتما از پزشک متخصص مشورت بگیرید تا متوجه شوید آیا برای لیفت صورت کاندید مناسبی هستید یا خیر.

در این مقاله تاثیر لیفت صورت روی پوست را بررسی می کنیم 

تاثیر لیفت صورت روی پوست :

  • جوانسازی و سفت شدن پوست
  • از بین بردن افتادگی پوست و غبغب
  • از بین رفتن چروک های صورت
  • شادابی پوست و افزایش اعتماد به نفس

انواع روش های لیفت صورت :

در زمانی که علم به اندازه ی امروز پیشرفت نکرده بود از روش های جراحی برای برای لیفت صورت استفاده می کردند اما امروزه روش های کم تهاجمی وجود دارد که در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم.

لیفت صورت از طریق تزریق ژل :

ژل ها در واقع نواحی که چین و چروک دارند را پر می کند و حجم مناسبی به آن ها می دهد. از آنجا که این مواد خاصیت رطوبت رسانی دارند باعث شادابی پوست شما می شود. ماندگاری این ژل ها حدود ۶ ماه تا یکسال هستند.

لیفت صورت با نخ :

از این روش نه تنها برای لیفت صورت استفاده می کنند بلکه این روش برای کسانی هم که قصد دارند گونه های خود را برجسته کنند اما از تزریق ژل هم استفاده نکنند هم مناسب است. جنس این نخ ها پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک است و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند.

توجه کنید که این روش جز عمل ها محسوب نمی شود وتنها با برش های بسیار ریزی با بی حسی انجام می شود و هیچ نیازی به بخیه ندارد و جای این زخم ها روی صورت باقی نمی ماند.

بنابراین عوارض این روش بعد مدت کوتاهی از بین می رود در نتیجه هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

 اثرات این روش تا یکسال بعد از انجام این کار باقی می ماند و هیچ تداخلی با فعالیت های روزمره ی شما ندارد.

 

 

 

لیفت صورت با هایفو تراپی:

تا به اینجا با تاثیر لیفت صورت روی پوست آشنا شدید حالا روش انجام این درمان را بررسی می کنیم. شاید برای شما سوال باشد که این روش چگونه عمل می کند؟ در پاسخ باید بگوییم در هایفو تراپی با فرستادن امواج فراصوت به لایه های سطحی پوست دمای پوست را به سرعت افزایش می دهد و بافت آن ناحیه آسیب می بیند در نتیجه سلول های پوستی که به دنبال راهی برای ترمیم آن ناحیه هستند  به سرعت واکنش نشان می دهند و نتیجه این واکنش ها تولید کلاژن است و درنتیجه کلاژن هم به سفت تر شدن پوست کمک می کند. 

لیفت صورت با کربوکسی تراپی :

کربوکسی تراپی یک روش جدید محسوب نمی شود. کربوکسی تراپی از آنجا پدید آمد که فرانسوی ها متوجه شدند که شنا کردن در آبی که درصد بالایی کربن دی اکسید دارد زخم ها را به سرعت بهبود می بخشد. در کربوکسی تراپی زمانی که کربن دی اکسید به لایه های زیری پوست تزریق می شود بیش از ۶۰ درصد از این گار با خون و آب درون بافت های بدن واکنش می دهد و تبدیل به ماده ای به اسم بیکربنات می شود. از آنجا که بیکربنات باعث خونریزی موضعی می شود در نتیجه بدن برای حل این مشکل خون رسانی به بافت را به سرت افزایش می دهد.

شاید از خود سوال کنید که خون رسانی به پوست چگونه روی پوست تاثیر می گذارد؟ در پاسخ باید بدانید که با افزایش خون رسانی بافت های بدن چربی بیشتری می سوزانند و کلاژن بیشتری تولید می شود و این تولید کلاژن بیشتر باعث سفت شدن آن ناحیه می شود.

لیفت صورت با آراف فرکشنال:

در این روش درمانی از طریق دستگاهی که روی سطح پوست می کشند گرما به بافت صورت انتقال می یابد که نتیجه ی این کار تولید کلاژن بیشتر است. به طور کلی از مزیت های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تولید کلاژن بیشتر
  • افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • جوانسازی و شفاف سازی پوست

ماندگاری لیفت صورت چگونه است :

در روش هایی مثل هایفو و آراف فرکشنال ماندگاری آن حدود یک تا دو سال است و بعد از آن باید این عمل را تکرار کنید اما در مورد لیفتینگ صورت با نخ این عمل کاملا به پوست شما بستگی دارد و هرچه در سنین پایین تر انجام شود ماندگاری بالاتری دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا