اصلاح فرم بینی چگونه انجام می شود?

فیلر یا تزریق ژل برای اصلاح بهتر فرم بینی و سایر نواحی

اصلاح فرم بینی یا همان تزریق فیلر اغلب برای کسانی مناسب است که بینی آن ها عیب جزئی  دارد و نیازی به عمل جراحی ندارند. از خوبی های این روش این است که بلافاصله بعد از تزریق می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید و تغییرات بعد از تزریق فیلر بلافاصله قابل مشاهده است.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر :

تزریق فیلر یک روش غیر تهاجمی است که برای اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش بوسیله ژل فضاهای خالی را پر می کنند. مخصوصا برای کسانی که قوز بینی دارند بسیار کارآمد است. حتما توجه کنید که برای این کار باید به متخصص رجوع کتید چرا که اصلاح فرم بینی باید متناسب با چهره ی شما باشد.

برتری روش تزریق ژل نسبت به عمل جراحی بینی:

مشاهده تغییرات بلافاصله بعد از تزریق:

یکی از خوبی های این روش این است که شما می توانید بعد از اتمام کار نتایج آن را روی صورت خود ببینید. و طبق توصیه پزشکتان زمانی را برای ترمیم آن مشخص کنید.

این روش کاملا بدون درد و بخیه است:

کسانی که از عمل جراحی و عوارض بعد از آن می ترسند می توانند فرم بینی خودشان را با تزریق ژل عوض کنند. مهم ترین مزیت این روش این است که بعد از انجام کار توسط پزشک هیچ کبودی در صورتتان نمایان نمی شود. قبل از تزریق از پماد بی حس کننده استفاده می شود تا با اطمینان خاطر روی صندلی بنشینید و کار خود را به پایان برسانید.

این روش دائمی نیست و در صورت عدم رضایت بینی شما به فرم قبلی خود بر می گردد:

مدت ماندگاری این روش ۳ ماه تا دو سال می باشد اگر بخواهند آن را به صورت دائمی استفاده کنند می تواند خطر ناک باشد.

یک روش مناسب برای کسانی است که توانایی مالی برای عمل جراحی ندارند:

عمل های جراحی هزینه های زیادی دارد. اگر شما هزینه ها یقبل و بعد از عمل را در نظر بگیرید متوجه می شوید که این روش چقد می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند

کم خطر ترین روش برای اصلاح فرم بینی :

در مقایسه با عمل جراحی  اصلاح فرم بینی با فیلر جز کم خطر ترین روش ها به شمار می رود. زیرا هیچ عوارض جانبی ندارد و حین تزریق دردی احساس نخواهید کرد هم چنین بعد از اتمام کار هم آثار کبودی در صورت شما دیده نمی شود. لازم به ذکر است همه ی این عوامل بستگی به این دارد که شما به کلینیک معتبر و پزشکان با تجربه مراجعه کنید.

تا چه مدت این روش ماندگاری دارد؟

این روش اصلا نباید به صورت دائمی به کار برده شود چراکه عوارضی در پی خواهد داشت. ماندگاری فیلر بینی بین ۳ ماه تا دو سال است و بعد از مدتی این ژل توسط بدن حل می شود.  برای ترمیم آن هم می توانید بعد از جذب ژل توسط بدن و حل شدن آن به کلینیک مراجعه کنید.

چه کسانی می توانند از فیلر بینی استفاده کنند

  • کسانی که قصد دارند تنها تقارن بینی خود را بهبود ببخشند این روش بسیار مناسب است.
  • اگر بینی شما دارای فرورفتگی است با این ژل های پرکننده می توانید فضای خالی بینی تان را پر کنید.
  • کسانی که از عمل بینی خود راضی نیستند و قصد ندارند برای بار دوم جراحی کنند می توانند از این روش کمک بگیرند تا ایراد های آن را برطرف کنند.
  • تزریق فیلر یک روش بسیار موثر برای اصلاح فرم بینی و رفع افتادگی نوک بینی می باشد.

پس ازانجام تزریق ژل یا فیلر بینی چه نکاتی باید رعایت شود ؟

  • پس از اصلاح فرم بینی هرگونه فعالیتی که تحرک زیادی نیار دارد را کنار بگذارید.
  • به مدت سه روز تحت نظر پزشک از قرص سفالکسین استفاده کنید
  • به مدت چند روز تنها از کرم ضد آفتاب استفاده کنید
  • برای رفع قرمز در محل تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید

  پاسخ به چند سوال شما :

فیلر بینی موجب کوچک تر شدن بینی می شود ؟

شاید با خود فکر کنید تزریق ژل زیر پوست باعث بزرگ تر دیده شدن آن ناحیه می شود. اما با تزریق ژل تقارن در بینی شما ایجاد می شود و افتادگی نوک بینی تان از بین می رود درنتیجه بینی شما کوچیک تر به نظر می آید.

آیا زمان تزریق ژل درد را احساس می کنید ؟

قبل از تزریق روی محل مورد نظر از کرم بی حس کننده استفاده می کنند در نتیجه حین انجام کار شما دردی را احساس نخواهید کرد. بعضی از فیلر ها حاوی کمی بی حسی هستند که اگر پزشکتان از این فیلر ها استفاده کنند دیگر نیازی به استفاده از کرم های بی حسی نمی باشد.

درصورت عدم رضایت چگونه ژل را تخلیه کنیم ؟

با توجه به اینکه اصلاح فرم بینی با روش فیلر دائمی نیست درصورت عدم رضایت از نتیجه کار می توانید به پزشک مربوطه مراجعه کنید. سپس به محل مورد نظر آنزیمی را تزریق می کنند و این ژل خود به خود حل می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا