تزریق فیلر بینی کرمان

تزریق فیلر بینی یک عمل زیبایی غیر جراحی رایج است که در کلینیک زیبایی والا در کرمان قابل انجام است. در این روش از ژل پرکننده که معمولا اسید هیالورونیک است برای تغییر موقت فرم بینی استفاده می شود. بسته به نتیجه‌ی مطلوبی که می‌خواهید، پزشکان زیبایی کلینیک والا فیلرها در نقاط خاصی از پوست بینی و پل بینی تزریق می‌کنند.

تزریق فیلر بینی کرمان علاوه بر ساده تر بودن در مقایسه با رینوپلاستی، در زمان کوتاهی انجام می‌شود و نیازی به بستری شدن ندارد. فیلرها باعث ایجاد حجم بیشتر و خطوط ظریف روی بینی شما می شوند.

تعداد جلسات

۱ جلسه

عوارض

ندارد

ماندگاری

کوتاه مدت

مزایا و معایب تزریق فیلر بینی کرمان

مزایای تزریق فیلر بینی


۱. بدون نیاز به جراحی
۲. نتیجه قابل برگشت است
۳. عوارض جانبی کمی دارد
۴. نتیجه گیری در یک جلسه
۵. ارزان تر بودن قیمت نسبت به جراحی بینی
۶. سریع بودن فرآیند تزریق

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید 

همه چیز درباره تزریق فیلر بینی کرمان:

تعداد کثیری از افراد جامعه احساس خوبی با بینیشان ندارند و فکر میکنند بینی هایشان خیلی بزرگ، خیلی کوچک، کج یا ناهموار است. در صورتی که بدون نیاز به جراحی و در کوتاه ترین زمان می توان ان را با کمی فیلر درمان کرد.

تصور رایج غلتی که در مورد فیلر وجود دارد این است که فیلر بینی ممکن است صورت و بینی انها را بزرگتر نشان دهد. اما برعکس فیلر به خوش فرم کردن و متقارن کردن بینی تان کمک میکند.

فیلر بینی چیست؟

فیلر یک راه غیر جراحی برای کوچک تر، باریک تر کردن و اصلاح برآمدگی های بینی است. در این روش اسید هالورونیک در نقاط استراتژیک بینی تزریق می شود و به اصلاح سوراخ های بینی، باریک تر کردن پل بینی و دادن شکلی دلپذیرتر به بینی کمک می کند.

آیا فیلر بینی می تواند جایگزین عمل بینی باشد؟

در مقایسه با رینوپلاستی سنتی، فیلر محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال، با فیلر، بینی شما کوچکتر نمی شود و نتایج فقط تا شش ماه باقی می ماند. اما فیلر می تواند به طور موقت برآمدگی ها را صاف کرده و ویژگی های خاصی را اصلاح کنند.

فیلر بینی برای شما مناسب است اگر بخواهید:

  • به بینی خود حجم دهید.
  • نوک بینی خود را بالا بکشید.
  • برجستگی ها را صاف کنید.
  • قوز بینی خود را مخفی کنید.
  • بینی کمی کج را صاف کنید.

فیلر بینی روشی عالی برای ایجاد تغییرات جزئی ولی چشمگیر روی بینی شماست. با این حال، اگر به دنبال تغییرات چشمگیر و طولانی مدت هستید، ممکن است برای جراحی بینی سنتی مناسب تر باشید.

آیا تزریق فیلر بینی شما را بزرگتر می کند؟

فیلر می تواند به بینی شما حجم دهد، اما نمی تواند آن را کوچکتر کند. نگرانی عمده افراد این است که فیلر بینی آن‌ها را غیر طبیعی و بزرگ نشان دهد. اما وقتی به درستی انجام شود، رینوپلاستی بدون جراحی می تواند بینی شما را متعادل تر و متناسب با بقیه اجزای صورت شما نشان دهد.

آیا جراحی بینی بدون جراحی می تواند بینی شما را باریک کند؟

درک چهره با انعکاس نور از سطح پوست رخ می دهد. هنگامی که تزریق فیلر توسط یک پزشک بسیار ماهر انجام می شود، فیلر را می توان به آرامی روی پل بینی شما قرار داد و مناطقی را که نور بیشتر از آن منعکس می شود را شناسایی کرد. فیلر پل بینی را بایک تر می کند و ظاهری کوچک تر به ان می دهد. همچنین  میتواند برآمدگی ها را صاف کند و بینی شما را متقارن تر نشان دهد.

قبل از تزریق فیلر بینی چه اتفاقی می افتد؟

 

پزشک شما با شما ملاقات خواهد کرد تا در مورد اهداف زیبایی شما صحبت کند. در مورد تغییرات یا بهبود های مورد نظر شما نظرتان مورد بحث قرار می گیرد. آنها همچنین ممکن است برای کمک به برنامه درمانی شما از بینی شما عکس بگیرند.

برخی از افراد کاندیدای فیلر بینی نیستند. اما پزشک شما می تواند با شما صحبت کند تا گزینه درمانی مناسب شما را بیابد.

فیلر بینی چگونه عمل می کند؟

در تزریق فیلر، از موادی برای تغییر شکل بینی استفاده می شود. فیلرهای پوستی حاوی یک ماده ژل مانند – معمولاً اسید هیالورونیک – هستند که وقتی درست به زیر پوست شما تزریق می شوند، حجم می دهند.

 

هنگامی که به صورت هنرمندانه توسط یک پزشک دارای مجوز و با تجربه انجام شود، فیلر نتایج چشمگیری را به همراه دارد که تا شش ماه طول می کشد.

در هنگام تزریق فیلر چه اتفاقی می افتد؟

در طی تزریق فیلر، پزشک ممکن است از یک بی حس کننده موضعی برای بی حس کردن پوست شما استفاده کند. سپس فیلر پوستی را به نواحی خاصی روی بینی شما تزریق می کنند تا به نتایج دلخواه برسند. در برخی موارد، پزشک زیبایی شما ممکن است به جای آن از تزریق سم بوتولینوم استفاده کند. ممکن است در طول این فرآیند کمی احساس فشار یا نیشگون گرفتن کنید.

کل پروسه تزریق معمولاً ۴۵ دقیقه یا کمتر طول می کشد.

بعد از تزریق فیلر بینی چه اتفاقی رخ می دهد؟

پس از تزریق فیلر، اکثر افراد عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی و حساسیت در ناحیه درمان را تجربه می کنند. علائم ذکر شده به صورت معمول فقط یک یا دو روز طول می کشد.

عوارض جانبی اضافی به شرح زیر است:

 

  • تورم.
  • کبودی.
  • حالت تهوع.
  • جا به جایی مواد فیلر(زمانی که مواد پرکننده به مناطق دیگر حرکت می کنند).

مزایای تزریق فیلر چیست؟

از جمله بارزترین مزیت فیلر بینی این است که شما بدون انجام جراحی پلاستیک می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

 

 

از مزایای چشمگیر فیلر بینی می توان به اینکه می توان افراد را بدون نیاز به جراحی پلاستیک به نتیجه دلخواهشان رساند. مزایای دیگری نیز وجود دارد. مثلا:

 

  • کمتر از یک ساعت است.
  • دوران نقاهتی ندارد.
  • نتایج فوری هستند.
  • تغییرات برگشت پذیر هستند.
  • هیچ برش یا جای زخمی وجود ندارد.

آیا تزریق فیلر خطرناک است؟

هر روشی با خطراتی همراه است. و بینی به دلیل اینکه  پر از رگ های خونی و نزدیک به چشم است تزریق فیلر برای ان نسبت به سایرروش ها فنی تر و پیچیده تر است.

 

جراحی بینی غیر جراحی باید توسط یک متخصص مجاز مانند جراح پلاستیک یا پزشک زیبایی انجام شود تا از عوارض احتمالی مانند:

 

  • تب.
  • تاری دید.
  • افزایش قرمزی یا تورم.
  • عوارض عروقی.
  • نکروز بافتی (مرگ).
  • از دست دادن بینایی.

جلوگیری شود.

بهبودی چقدر طول می کشد؟(دوران نقاهت)

تزریق فیلر بینی دوران نقاهت ندارد. بلافاصله بعد از تزریق فیلر بینی شما باید بتوانید فعالیت های عادی خودتان را انجام دهید.

دستورالعمل های لازم پس از اتمام تزریق و همچنین راه حل های مدیریتی در صورت بروز عوارض جانبی توسط پزشک برایتان توضیح داده خواهد شد.

فیلر بینی چقدر ماندگار است؟

در بیشتر موارد، فیلر حدود شش ماه ماندگار است. بسته به نوع فیلر مورد استفاده، نتایج ممکن است کمی طولانی تر بماند.

آیا فیلر بینی ارزشش را دارد؟

این بستگی به اهداف زیبایی شما دارد. اگر خواهان تغییر ظریف در ظاهر خود هستید – و نیازی به بهبود عملکرد بینی خود ندارید – ممکن است فیلر برای شما مناسب باشد.

با این حال، اگر می خواهید بینی خود را کوچکتر کنید – یا اگر می خواهید تغییرات عمده ای در ساختار بینی خود ایجاد کنید – ممکن است برای جراحی بینی سنتی مناسب تر باشید.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

اگر اخیراً فیلر بینی تزریق کرده اید، در صورت بروز موارد زیر فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:

 

  • تاری دید.
  • تب.
  • یک واکنش آلرژیک، مانند کهیر.
  • قرمزی یا تورمی پس از ۳ روز در حال بدتر شدن باشد.

آیا تجربه پزشک مهم است؟

تجربه برای فیلر بینی ضروری است. تزریق فیلر یک درمان هنری و فنی است که نیاز به یک دانش و تجربه پزشک دارد، مانند آنچه در کلینیک والا داریم. شما به فردی نیاز دارید که بداند چگونه فیلرهای بینی را در قسمت های استراتژیک به درستی اعمال کند.

در صورت استفاده صحیح، این تکنیک های هوشمندانه را می توان برای باریک کردن، تغییر شکل دادن و کوچک کردن ماهرانه قاعده بینی به گونه ای که فوراً نشان داده می شود و چشم را به طرز درخشانی فریب می دهد … همه بدون جراحی و زمان کوتاهی استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فیلر بینی یا سایر درمان‌هایی که ما در کلینیک‌های خود در کرمان ارائه می‌دهیم، لطفاً برای رزرو مشاوره با تیم متخصصان ما با شماره  ۰۹۱۰۷۷۲۵۳۷۲ تماس بگیرید.

نمونه کار:

با افزایش سن مردان و زنان، بینی شروع به پایین آمدن می کند. این افتادگی با تزریق فیلر در پایه بینی قابل رفع می شود.

به عکس قبل و بعد از پرکننده بینی زیر نگاه کنید تا نتیجه شگفت انگیزی را که پزشک با تجربه ما برای بیمار دوست داشتنی ما به دست آورده است، مشاهده کنید!

نمونه کار تزریق فیلر بینی کرمان

نمونه اصلاح فرم بینی کلینیک والا

همه چیز درباره اصلاح فرم بینی:

اسکرول به بالا